Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای پویش زنجان همدل در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول پویش همدل که قبل از عید نوروز آغاز شد با کمک خیرین یک میلیارد تومان جمع آوری شد.

وی اظهار کرد: با این میزان کمک‌های مردمی ۴۷ زندانی جرایم غیر عمد در استان قبل از تحویل سال از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: مرحله دوم پویش همدل بعد از عید نوروز آغاز شده و تاکنون بیش از دو میلیارد تومان جمع آوری و ۱۵ نفر هم آزاد شدند و در مجموع ۶۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

کریمی تاکید کرد: در حال حاضر هم ۸۸ زندانی جرایم غیر عمد در استان باز منتظر کمک‌های خیرین در استان هستند.

وی با بیان اینکه زندانیان دارای بدهی مالی، مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی، و تصادفات و دیه، مشمول کمک‌های مردمی هستند، ابراز داشت: خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید به این افراد کمک شود.

رئیس ستاد دیه استان زنجان با بیان اینکه زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان به علت نفقه، مهریه، چک در زندان به سر می‌برند، گفت: این زندانیان افراد آبرومندی هستند و ستاد دیه استان با همکاری مردم خیر زنجان در بحث کمک‌های مردمی امیدواریم باز هم خوش بدرخشد.

کد خبر 5200451

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانیان جرایم غیر عمد آزادی زندانیان ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 کمک مومنانه اردبیل محدودیت های کرونایی عکس استانها جرایم غیر عمد استان زنجان غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد