Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،خادمی استاندار لرستان گفت: ۳۷۵ روستای استان تا قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید از امکان گاز بهره‌مند بوده‌اند که این عدد اکنون با رشد پنج برابری به یک هزار و ۸۸۱ روستا رسیده است.

 خادمی  در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی روز شورا‌ها به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افزود: گزارش ارائه شده این جلسه در زمینه خدمت رسانی به روستا‌های کشور در دولت تدبیر و امید بسیار امیدوار کننده و قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: جمعیت روستایی لرستان بالاتر از میانگین کشوری می‌باشد و در دوره هشت ساله دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در روستا‌های این استان انجام گرفته است.

استاندار لرستان بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، یکهزار و ۲۶۰ روستای استان از اینترنت بهره‌مند شده اند در حالی که پیش از آن هیچ روستایی در این استان اینترنت نداشت.

خادمی اجرای طرح‌های هادی روستایی را از اقدامات ارزشمند دولت برشمرد و تصریح کرد: طرح‌های هادی لرستان از ۳۲۲ روستا قبل از دولت تدبیرو امید اکنون به ۸۱۱ روستا رسیده است.

او همچنین افزایش سه برابری تعداد کتابخانه‌های عمومی روستایی استان از چهار به ۱۳ باب را یک اقدام مهم دانست و ادامه داد: ۱۳ مدرسه شبانه روزی روستایی لرستان نیز اکنون به ۹۱ باب افزایش یافته و اقدام دولت در رشد هفت برابری این مدارس قابل دفاع است.

استاندار لرستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات به روستا‌ها گفت: روستا‌ها در ابتدا از امکانات مناسبی بهره‌مند نبوده‌اند، اما با وجود این اقدامات، همچنان کمبود‌های بسیاری وجود دارد که باید با کار فراوان حق قانونی روستاییان در دسترسی به خدمات ادا شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان گازرسانی دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان