Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:02:40 GMT

دستگیری از نیازمندان سنتی پسندیده

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۶۷۴

دستگیری از نیازمندان سنتی پسندیده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با توجه به شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی، فقرا و نیازمندان بیش از پیش با مشکلات اساسی تامین حداقل معاش دست و پنجه نرم میکنند و حمایت‌های دولتی موثر، اما کارساز نیست.

در این شرایط کمک به افراد بی بضاعت و حمایت از نیازمندان بیش از پیش ارزشمند است و کمک‌های مردمی سنتی پسندیده است که میتواند مرهم درد خانواده‌های نیازمند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله فعالان این عرصه موسسه ابشار عاطفه‌های استان مرکزی است که با کمک خیرین در جهت رفع مشکلات نیازمندان گام بر می‌دارد.

مرجانی، مدیر موسسه ابشار عاطفه‌های استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این موسسه تلاش می‌کند با کمک خیرین در جهت رفع مشکلات نیازمندان در زمینه‌های مختلف از جمله تامین مواد غذایی، اهدا جهیزیه به نوعروسان و کمک به درمان بیماران نیازمند گام بردارد.

مرجانی افزود: ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده نیازمند و ۳۷۵ یتیم از خدمات این موسسه بهره مند می‌شوند.

او اضافه کرد: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در رزمایش کمک مومنانه ۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

مدیر موسسه ابشار عاطفه‌های استان مرکزی بیان کرد: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزارتومان و شامل اقلامی مانند برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، ماکارونی و یک کیلو گوشت گرم گوسفندی است.

تمامی این بسته‌های معیشتی با کمک خیرین استان مرکزی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

انتهای پیام/ ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کمک مومنانه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟