Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:02:08 GMT

طرح زوج و فرد اصناف گروه دو از شنبه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۷۱۰

طرح زوج و فرد اصناف گروه دو از شنبه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود هاشمی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد استانی کرونا در فارس، فعالیت‌های رسته‌های شغلی یک همچنان بلا مانع است.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: اما از ۱۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی، فعالیت رسته‌های شغلی گروه ۲ در استان فارس به صورت شیفت بندی زوج و فرد و با لحاظ آخرین رقم سمت راست کدپستی واحد صنفی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسئولیت نظارت بر بازارهای سرپوشیده و مراکز فروش بزرگ و پاساژهای سر باز بر عهده هیئت امنای این مراکز است.

هاشمی اعلام کرد: طرح ساعات کار پزندگان، پیتزا و اغذیه فروشان، تولید کنندگان و فروشندگان آبمیوه، بستنی و پالوده و رستوران و سفره خانه‌های سنتی در ماه مبارک رمضان به صورت قبل به قوت خود باقی است.

وی افزود: تالارهای پذیرایی، چایخانه‌ها، قهوه خانه‌ها و گیم نت‌ها همچنان تعطیل بوده و تمامی صنوف استان ملزم به پیروی از این برنامه فعالیت تا اطلاع ثانوی خواهند بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف فارس گروه های شغلی فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان