Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یوسفی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: تعداد مساکن مقاوم مددجویی که در سال ۹۹ احداث و یا تکمیل شده، در مقایسه با ۱۲ ماهه سال پیشین، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: سال گذشته، تعداد یک هزار و ۵ واحد مسکن مقاوم مددجویی در ۲ بخش شهری و روستایی احداث و تحویل مددجویان تحت حمایت استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برای ساخت این تعداد مسکن مقاوم مددجویی، بیش از ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد:  سال گذشته، ساخت و مقاوم سازی ۳۵۵ مورد مسکن مددجویی نیز آغاز  شده و در حال احداث است.

یوسفی افزود: پیش بینی می‌شود برای اتمام این تعداد مساکن مددجویی کلنگ زنی شده در آذربایجان‌غربی، بیش از ۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شود.

او بیان کرد: همچنین در سال گذشته ۸۸ مورد مسکن با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای مددجویان فاقد مسکن استان خریداری و تحویل داده شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۹۹ تعداد ۲ هزار و ۹۷۹ مسکن مددجویی بازسازی و تعمیر جزئی یا کلی شده است.

وی عنوان کرد: برای بازسازی و تعمیر این تعداد مسکن مددجویی در سال گذشته، بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

یوسفی گفت: طرح ۳ هزار واحدی تفاهم نامه سازمان برنامه بودجه و بنیاد مسکن، اجرای مرحله دوم طرح مشارکتی سپاه و اجرای تفاهم نامه ۳۰۰ واحدی بینا دمستضعفان، اجرای کامل طرح مشارکتی بوتراب از مهم‌ترین اهداف حوزه مسکن کمیته امداد استان در سال جاری است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مددجویی کمیته امداد نیازمندان استان اخبار آذربایجان غربی آذربایجان غربی میلیون تومان مسکن مددجویی کمیته امداد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اذربایجان غربی گفت: از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان پیش بینی می‌شود.

مطیعی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود. 

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز پیش بینی می‌شود. 

این کارشناس هواشناسی استان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با ۳.۶ درجه بالای صفر خنک ترین شهر استان گزارش شده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است