Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در نشستی نسبت به شیوه‌های جدید حزب الله لبنان برای رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کردند.

 به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین اشغالی در نشستی با حضور «آویو کوخاوی» رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم تأکید کردند که حزب الله لبنان از محورهایی برای رسیدن به مناطق مرزی با سرزمین‌های اشغالی استفاده می‌کنند که برای سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی یک تهدید به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای عبری زبان واللا به نقل از منبعی گزارش داد، حزب الله لبنان از راه‌ها و محورهای جدیدی از جمله کوه‌ها و مناطق ناهموار و صعب العبور برای رسیدن به مناطق مرزی با سرزمین اشغالی بهره می‌برد که پیش از این از آنها استفاده نمی‌کرد.

بر اساس این گزارش، حزب‌الله پیش‌تر از چوپانان محلی و همچنین تیم‌های شناسایی برای جمع‌آوری اطلاعات از نیروهای اسرائیلی و فعالیت‌هایشان در مناطق مرزی استفاده می‌کرد، اما به تازگی از شیوه‌های جدیدی استفاده می‌کند.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی افزودند: حزب الله تفکر و برنامه وسیع و جدیدی برای ایجاد موانع در برابر نیروهای ارتش صهیونیستی دارد.

بنابر گزارش تارنمای واللا، ارتش رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که حزب‌الله تفکر جنگی خود را برای وارد کردن نیروهای خود به درگیری‌ها توسعه داده است. به شکلی که یک تهدید واقعی برای شهرک‌ها و پایگاه‌های ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان به شمار می‌رود.

پیش‌تر رسانه‌های جنگ وابسته به حزب الله لبنان ویدویی از پایگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در داخل شهرهای سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده بود.

در همین حال اسحاق بریک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که حزب‌الله لبنان با داشتن ۱۵۰ هزار موشک، تهدیدی برای موجودیت تل‌آویو به شمار می‌آید./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین از موج دوم حمله موشکی از جنوب لبنان به سمت الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵۰ موشک در موج دوم حملات سنگین موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین در الجلیل علیا خبر دادند.

این حملات به دنبال ارتکاب جنایت رژیم صهیونیستی در میس الجبل در جنوب لبنان انجام می شود که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

کد خبر 6097447

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا