Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برخلاف تصور مائوریسیو پوچتینو، یک گل برای شکست دادن منچسترسیتی در پارک دو پرنس کافی نبود. پاریسی ها دستی را انتخاب کردند که «پوچ» بود.
به گزارش آریا، منچسترسیتی با کسب برد 2-1 در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در موقعیت خوبی برای رسیدن به فینال این رقابت ها قرار گرفت. در این مسابقه که پاری سن ژرمن آن را بهتر شروع کرد و روی یک ضربه کرنر به طور ناگهانی به گل رسید، سیتیزن ها اصلا نیمه خوبی را پشت سر نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سراسر این نیمه پاری سن ژرمن علاوه بر استحکام دفاعی قابل قبول، در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد.
با شروع نیمه دوم و با عقب نشستن پاریسی ها برای دفاع کردن از گل زده خود، سیتی ابتکار عمل را به دست گرفت و حریف را در نیمه زمین خودی محبوس کرد. نهایتا روی یکی از ارسال های دی بروین، توپ از همه گذشت و وارد دروازه شد تا همه چیز برابر شود. 7 دقیقه بعد، محرز از روی یک ضربه آزاد و با استفاده از شکاف در دیوار دفاعی حریف، گل دوم را هم وارد دروازه ناواس کرد تا همه چیز به نفع تیم مهمان تغییر کند. اما 6 دقیقه پس از آن ادریسا گیه به خطای خشن خود روی گوندوعان کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا تیمش باقی بازی را 10 نفره دنبال کند. در ادامه برتری منچسترسیتی تا سوت پایان پا بر جا ماند تا این تیم با یک نتیجه بسیار خوب به خانه برگردد.
پاری سن ژرمن در شبی که در یک ساعت ابتدایی تیم برتر میدان بود، در نهایت 1-2 در پاریس مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا نماینده انگلیسی در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرد. پاری سن ژرمن در همان دقایق ابتدایی و روی همکاری نیمار و مارکو وراتی بود که صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه ستاره برزیلی بعد از برخورد به مدافعان سیتی راهی به دروازه نیافت.
اما در دقیقه 15 تیم فرانسوی به گل اول دست یافت. آنخل دی ماریا با ارسالی تماشایی از سمت راست موقعیت خوبی برای مارکینیوش فراهم کرد و مدافع برزیلی نیز با ضربه سر دقیق خود موفق به گلزنی شد. در دقیقه 21 و روی ارسال بلند ژائو کانسلو از سمت چپ بود که منچسترسیتی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه برناردو سیلوا در موقعیتی دشوار و از گوشه محوطه را کیلور ناواس مهار کرد.
دقایقی بعد و این بار روی ارسال نیمار از روی نقطه کرنر و از سمت چپ بود که پاری سن ژرمن باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه لئاندرو پارادس با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 42 و روی اشتباه عجیب مدافعان پاری سن ژرمن این سیتی بود که فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت. ارسال زمینی ایلکای گوندگان در محوطه به فیل فودن رسید، اما ضربه محکم او زاویه نداشت و ناواس در دو مرحله توپ را مهار کرد تا نیمه نخست با برتری 0-1 نماینده فرانسه به اتمام برسد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی در میانه میدان دنبال شد. در ادامه کیلیان امباپه با حرکتی تکنیکی می توانست زمینه ساز گل دوم بشود، اما مارکو وراتی به توپ نرسید. در دقیقه 61 و روی دفع توپ مدافعان پاری سن ژرمن بود که کوین دی بروین موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه آکروباتیک او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
اما سه دقیقه سیتی به گل اول دست یافت. کوین دی بروین ارسالی آرام و نرم روی دروازه پاری سن ژرمن داشت، اما هیچکس روی توپ اثر نگذاشت و با اشتباه کیلور ناواس توپ به شکل مستقیم وارد دروازه شد. اما طوفان منچسترسیتی ادامه یافت و در دقیقه 71 این ریاض محرز، ستاره الجزایری سیتی بود که با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند. در دقیقه 77 ادریس گه‌یه با تکلی خشن روی ایلکای گوندوگان از زمین با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. دقایقی بعد ریاض محرز از پشت محوطه بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت سیتی با نتیجه 1-2 پاری سن ژرمن را مغلوب بکند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچسترسیتی موقعیت خوبی پاری سن ژرمن گلزنی شد اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

زردپوشان وستفالن با کسب یک پیروزی حداقلی مقابل میهمان فرانسوی‌شان به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پذیرای پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری یک بر صفر دورتموندی‌ها همراه بود.

با وجود بازی سراسر هجومی دو تیم و موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که هر کدام از آنها روی دروازه دیگری ایجاد کردند، تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که این اتفاق در دقیقه 36 توسط نیکلاس فولکروگ با پاسی هوشمندانه از سوی نیکو اشلوتربک رقم خورد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

اگرچه هر دو تیم موقعیت‌‌های خطرناک متعددی برای اضافه کردن به تعداد گل‌های بازی داشتند، اما این پاری‌سن‌ژرمن بود که موقعیت‌‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد و در یکی از آنها در عرض چند ثانیه دو بار پیاپی هر کدام از تیرهای عمودی دروازه حریف را به لرزه درآورد.

در نهایت اما این دورتموند بود که بازی را برد تا با اندوخته‌‌ای امیدوارکننده آماده سفر به فرانسه و برگزاری بازی برگشت در پاریس شود، دیداری که از ساعت 22:30 (به وقت تهران) روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود