Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@19:45:53 GMT

فناورانه بر خواب کودک خود نظارت کنید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۹۴۹

فناورانه بر خواب کودک خود نظارت کنید

نگهداری از نوزاد کار چندان راحتی نیست و گاه برخی والدین نگران وضعیت فرزندشان در هنگام خواب هستند. تاکنون ابزارهای فناورانه گوناگونی طراحی و تولید شده تا این دغدغه برطرف شود و والدین بتوانند بر نفس کشیدن نوزادشان هنگام خواب نظارت داشته باشند، اما می‌توان گفت که Miku Pro Smart Baby بهترین ابزار دیجیتال در این زمینه به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله دیجیتال بدون اینکه هیچ سنسور یا چسبی به بدن نوزاد بچسبد یا هیچ گونه سیمی در تخت نوزاد مشاهده شود می‌تواند هرگونه اتفاق عجیب، اختلال در تنفس، تغییر الگوی خواب یا سرماخوردگی و آلوده شدن به ویروس را از طریق یک اپ به والدین اطلاع بدهد.
Miku Pro دارای قابلیت‌های متعددی ازجمله SensorFusion است که از پردازشگر 8 هسته‌ای برای ارسال بلافاصله اطلاعات مربوط به تنفس، آنالیز خواب، ویدئوی 1080p HD استفاده می‌کند. سنسورهای اضافه این ابزار نیز می‌توانند دما، رطوبت، سطح نور و میزان صدا را در اتاق کودک مورد بررسی قرار دهند. این ابزار به‌دلیل داشتن زاویه دید 140 درجه می‌تواند بخش عمده‌ای از اتاق را زیر پوشش نظارتی خود قرار دهد و همچنین والدین می‌توانند با زوم کردن فیلم، کودک خود را از فاصله‌ای نزدیک‌تر ببینند حتی اگر این نظارت از راه دور انجام شود. این ابزار را می‌توان برای کودکان تا 12 سال مورد استفاده قرار داد چراکه به نوعی با رشد کودک شما از نظر تعداد سنسورها و...  به‌ روز می‌شود و می‌تواند بر سلامت کودک نظارت داشته باشد.
هرچند هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند جایگزین مادر و مهر وی شود ولی Miku Pro پس از 5 هزار ساعت مطالعات تحقیقاتی پزشکی طراحی و ساخته شده و می‌تواند بخوبی به وظیفه خود عمل کند. هم‌اکنون این ابزار دیجیتال از وب سایت Mikucare.com با بهای 399 دلار قابل خرید است و بزودی در سایر فروشگاه‌ها ازجمله آمازون نیز عرضه می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)