Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:29:00 GMT

7 نوع از روش های متحد و حامی بودن در سر کار

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۰۴۰

7 نوع از روش های متحد و حامی بودن در سر کار

امروزه محل کار به طور فزاینده ‌ای در حال تغییر است. اگر شما یک بررسی تصادفی انجام دهید، احتمالا متوجه خواهید شد که بیشتر محیط‌های کاری شامل افرادی از نژاده‌ای مختلف، پیشینه فرهنگی، جنسیت، سن، مذهب، توانایی‌های فیزیکی و معلولیت و غیره هستند.

این به این دلیل است که شرکت‌ ها شروع به درک مزایای تنوع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال، طبق انجمن اقتصاد جهانی، شرکت‌هایی که امتیاز تنوع بالاتری دارند، درآمد نوآوری بالاتری را گزارش می‌کنند. با این حال، تنها به این دلیل که محیط‌های کاری متنوع هستند، لزوما به این معنی نیست که آن‌ها فراگیر هستند. در یک دنیای ایده‌آل، هر کسی در محل کار، بدون توجه به تفاوت‌های فردی خود، به همان اندازه ارزش خواهد داشت و مورد استقبال قرار خواهد گرفت و پذیرفته خواهد شد.

آن‌ها فرصت‌های برابر برای انجام بهترین کارشان و بالا رفتن از نردبان شغلی خواهند داشت، سهم آن‌ها به یک اندازه ارزش خواهد داشت، آن‌ها دسترسی برابر به منابع خواهند داشت، و با همه منصفانه و محترمانه برخورد خواهد شد.
با این حال، در حقیقت، ما می‌دانیم که همیشه این اتفاق نمی‌افتد. افرادی وجود دارند که در محل کار به خاطر نژاد و ... . مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

افراد واجد شرایطی وجود دارند که به خاطر جنسیت خود و یا به خاطر ناتوانی جسمی، برای تبلیغات قبول می‌شوند. افرادی وجود دارند که نظرات و کمک‌های آن‌ها در محل کار به سادگی به خاطر اعتقادات مذهبی، پیشینه فرهنگی و یا سن آن‌ها نادیده گرفته می‌شود.

در حالی که ایجاد یک محل کار واقعا جامع می‌تواند یک چالش باشد، هر کسی توانایی مشارکت در ایجاد تغییر واقعی در محل کار خود را دارد، و یکی از موثرترین راه‌های انجام این کار متحد شدن است.
متحد چه کسی است؟

در حالی که افراد اقلیت و گروه‌های کم نماینده معمولا در خط مقدم مبارزه برای تنوع و شمول قرار دارند، نمی‌توانند به طور موثر تنوع و شمول مشکلات را به تنهایی حل کنند. اینجاست که متحدان وارد عمل می‌شوند.

یک متحد کسی است که بخشی از گروه محروم یا اقلیت نیست، بلکه کسی است که برای حمایت از مردم گروه اقلیت و کمک به از بین بردن هر گونه مانع خارجی که توانایی افراد گروه اقلیت برای کمک به مهارت‌ها و استعدادها یا دسترسی به منابع و فرصت‌های آن‌ها را محدود می‌کند، اقدام می‌کند

اگر شما یک موقعیت امتیاز دار دارید، مسئولیت شما این است که یک متحد فعال باشید و کاری بکنید که به افراد با امتیاز کم‌تر کمک کند که آنها هم در محل کار موفق‌تر شوند. یک متحد از موقعیت امتیاز خود برای دفاع از شخص دیگری که از امتیاز یکسانی برخوردار نیست استفاده می کند.

خوبی این مسئله این است که تقریباً هر کسی توانایی عضویت در یک گروه اقلیت کم نماینده یا نماینده را دارد. مثلا به عنوان یک مرد، می توانید یک متحد عملی برای زنان باشید.

به عنوان یک زن، شما می‌توانید با افراد با نژاد های مختلف دوست شوید. شما به عنوان یک فرد سالم، می‌توانید با افراد با ضعف متفاوت متحد شوید. خوب است توجه داشته باشید که متحد بودن همیشه آسان نیست.

این کار به شجاعت نیاز دارد، زیرا متحد بودن گاهی اوقات به معنی صحبت کردن علیه کسی است که جوک یا نظری می‌سازد که برای فردی از گروه اقلیت معنی ندارد. گاهی اوقات، انجام این کار حتی می‌تواند منجر به محرومیت شما شود.

به طور مثال، اگر برای افراد جوک‌های نژادپرستانه تعریف کنید و یا برای آنها جوک بسازید و آنها را مسخره کنید و اگر آنها هم گاهی اوقات، متحد بودن به این معنی است که شما ممکن است مجبور شوید هم‌کار خود را به دلیل آزار و اذیت مداوم افراد از گروه‌های اقلیت یا توسط هم‌کار به مدیر یا سرپرست گزارش دهید. چنین اقداماتی قطعا برای شما آسان نخواهند بود

گفته می‌شود که راه‌ های آسانی برای متحد شدن وجود دارد بدون اینکه لازم باشد در برابر همکاران خود موضع سخت بگیرید. در زیر هفت نقش وجود دارد که می‌توانید به عنوان یک متحد برای کمک به حمایت از افراد از گروه‌های کم نماینده و یا اقلیت کم در محل کار بازی کنید.

۱. حامی مالی

حامی مالی متحدی است که به طور شفاهی از فردی از گروه اقلیت و کار آن‌ها با هدف کمک به افزایش اعتبار و شهرت فرد حمایت می‌کند، به خصوص در شرایطی که حامی مالی متوجه می‌شود که حق آن شخصی که می خواهد به او حمایت مالی کند نادیده گرفته شده‌است.

در اولین شغلم بلافاصله بعد از اینکه از کالج فارغ‌التحصیل شدم، رئیسی داشتم که نقش اسپانسر (حامی مالی) را خیلی خوب بازی می‌کرد. وقتی تازه از کالج بیرون آمده بودم، پر از ایده‌های نوآورانه بودم، و مشتاق نشان دادن خودم بودم، از به اشتراک گذاشتن ایده‌هایم در طول جلسات نمی‌ترسیدم.

 

با این حال، متوجه چیزی غیر منتظره شدم. وقتی تازه فارغ‌التحصیل شده بودم، هیچ‌کس نظر مرا جدی نمی‌گرفت. حتی پس از به اشتراک گذاشتن ایده‌هایی که تغییر دهنده بازی بودند، همکارانم ایده‌های من را به هیچ دلیل دیگری به جز این واقعیت که من یک فرد جوان بدون تجربه صنعتی بودم، رد کردند.

به تدریج، من شروع به مشارکت کم‌تر و کمتری در جلسات کردم. به هر حال، اگر قرار بود همه آن‌ها کنار گذاشته شوند، هدف از به اشتراک گذاری ایده‌ها چه بود؟

خوشبختانه، رئیس من قبل از اینکه خیلی دیر شود متوجه این موضوع شد و نقش اسپانسر را بر عهده گرفت. قبل از جلسه، او مرا به دفترش صدا می‌زد و از من می‌خواست که افکارم را در مورد برنامه جلسه با او در میان بگذارم.
در طول جلسه، او چیزی شبیه این می‌گفت: "در یک گفتگوی قبلی با مارتین" یا " من قبلا با مارتین صحبت می‌کردم " و با انجام این کار، رئیس من در واقع همکاران بزرگ‌ترم را وادار کرد تا به ایده‌های من توجه کنند، و این قطعا تفاوت بزرگی برای من ایجاد کرد.

درست مانند اولین رئیس من، شما می‌توانید با پذیرفتن نقش یک حامی مالی از همکاران خود از گروه‌های اقلیت حمایت کنید. شما می‌توانید این کار را با صحبت کردن در مورد تخصصی که در آن‌ها می‌بینید انجام دهید، به آن‌ها فرصت دهید که نقش خود را ایفا کنند، آن‌ها را برای یادگیری فرصت‌ها و تکالیف کششی تشویق کنید و غیره...

۲. قهرمان بودن

یک قهرمان متحدی است که برای گنجاندن گروه‌های کم نماینده در خیابان‌های عمومی مانند کنفرانس‌ها و رویداده‌ای صنعتی، رویداده‌ای رسانه‌ای و غیره با هدف دادن دید بیشتر و ارسال پیام به مخاطبان بزرگ در مورد نیاز به شمول مبارزه می‌کند.
عمل اندرو گریل در ۲۱۱۵ کنفرانس تاثیر آنلاین یک مثال عالی از این است که قهرمان گروه‌های کم‌تر از حد متوسط بودن چه معنی می‌دهد.
در آن زمان، گریل یک شریک مدیریت جهانی در IBM بود، و همراه با پنج مرد دیگر برای صحبت در کنفرانس دعوت شده‌بود. زمانی در طول کنفرانس، زنی به نام میراندا بیشاپ، که بخشی از جمعیت بود، سوالی نسبتا واضح پرسید: " زنان کجا هستند؟ "
مدیر این کنفرانس که با سوال میراندا موافق بود، از گریل و سایر اعضای هیات‌مدیره خواست تا در مورد مساله تنوع جنسیتی صحبت کنند.
گریل پس از به اشتراک گذاشتن چند فکر در مورد این موضوع، متوجه شد که نه او و نه سایر اعضای گروه برای پرداختن به این موضوع کاملا آماده نبودند، چون همه آن‌ها مرد بودند و بنابراین نمی‌توانستند کل تصویر را بدون دیدگاه یک زن در مورد این موضوع ببینند.
گریل بعد از آن یه کار کاملا غیر منتظره انجام داد. او از تابلو کنار رفت و از میراندا خواست تا جای او را در تابلو بگیرد.
با این اقدام، گریل از میراندا دفاع کرد و در عین حال یک بیانیه جسورانه و عمومی در حمایت از تنوع جنسیتی ارائه کرد.
تبلیغات ناشی از عمل او حتی منجر به خلق "روح انتقام"، یک سازمان غیر انتفاعی شد که هدفش کاهش تعداد پنل های مرد در رویدادها و کنفرانس‌ها است.

کار های زیادی هست که می‌توانید به عنوان یک متحد برای ایفای نقش یک قهرمان انجام دهید. به عنوان مثال: اگر از شما خواسته می شود به موضوعات مربوط یا تحت تأثیر مستقیم افراد گروه های کم نماینده بپردازید، کسی را از گروه کم نماینده را بیاورید تا به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، به این مسئله رسیدگی کند.
از طرف دیگر، اگر متوجه شوید که افراد گروه‌های اقلیت در رویدادها یا فعالیت‌های خاصی کنار گذاشته شده‌اند، می‌توانید با دفاع از آن‌ها به عنوان یک قهرمان عمل کنید.

۳. آمپلی فایر ( تقویت کننده )

برای توده مردم از گروه‌های اقلیت، نادیده گرفته شدن، اخراج شدن، یا حتی دزدی چیزی است که آن‌ها باید هر روز با آن دست و پنجه نرم کنند.
تحقیقات و مطالعات مختلف نشان داده‌اند که زنان در موقعیت‌های حرفه‌ای کم‌تر صحبت می‌کنند، به احتمال زیاد سهم خود را قطع می‌کنند و احتمال کمتری وجود دارد که برای سهم خود اعتبار کسب کنند.
یک نمونه معروف از وقفه در کار زنان این است که کانیه در حین سخنرانی پذیرش تیلور سوییفت در 2009 وی. ام .ای .اس. سخنرانی او را قطع کرد تا فقط به او بگوید که شایسته این جایزه نیست.پ

هنگامی که رئیس‌جمهور اوباما برای اولین بار قدرت را به دست گرفت، اکثر دستیاران ارشد او مرد بودند و در نتیجه، زنانی که در کاخ سفید کار می‌کردند، اغلب خود را در شرایطی می‌دیدند که سهم آن‌ها به ندرت به گوش رئیس‌جمهور می‌رسید.

سهم آن‌ها عمدتا نادیده گرفته شد و در صورتی که ایده‌ها را نمی‌شد نادیده گرفت، مردان کاخ سفید ایده‌ها را به دست گرفتند و آن‌ها را به عنوان ایده‌های خودشان معرفی کردند.
در تلاش برای اینکه صدایشان شنیده شود، زنانی که در کاخ سفید کار می‌کنند، به یک استراتژی برای تقویت هم‌کاری یکدیگر دست یافتند.
هر وقت زنی کمک بزرگی می‌کرد که مردان حاضر در اتاق نادیده می گرفتند یا سعی می‌کردند آن را نادیده بگیرند، زنان دیگر به صحبت های او توجه می‌کردند و در عین حال به او اعتبار این ایده را می‌دادند و نمی گذاشتند تا بقیه او را نادیده بگیرند.
این امر نادیده گرفتن یا دزدیدن همکاری ‌های زنان را سخت‌تر کرد و اما در نهایت صداها و کمک‌های آن‌ها به گوش رئیس‌جمهور رسید.
حتی اگر شما بخشی از گروه اقلیت نیستید، به عنوان یک متحد، می‌توانید نقش یک تقویت‌کننده را با اطمینان از این که صدای مردم از گروه کم نماینده شنیده و مورد احترام است بازی کنید و اطمینان حاصل کنید که سهم آن‌ها به سرقت نرفته است.

هرگاه زنی کمک بزرگی می کرد که مردان حاضر در اتاق نادیده می گرفتند یا سعی می کردند رد کنند، زنان دیگر به آن بسیار توجه می کردند و در همان زمان اعتبار ایده را به او می دادند. در صورت امکان، شما باید به افراد از گروه‌های کم‌تر نماینده فرصت دهید تا در جلسات، خبرنامه های شرکت و دیگر راه‌های عمومی مشارکت، ایده‌ها، و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

۴. وکیل مدافع

مدافع نماینده ی مجاز متحدی است که از امتیاز، قدرت و نفوذ خود استفاده می‌کند تا به فرد اجازه دهد از یک گروه کم نماینده یا اقلیت به محافل بسیار انحصاری دسترسی داشته باشد.

زمانی که شما نقش یک وکیل را بازی می‌کنید، باید مراقب موقعیت‌هایی باشید که در آن افراد گروه‌های اقلیت به ناحق از رویدادها و فعالیت‌ها حذف نشوند و برای اطمینان از این که تمام همکاران در این رویدادها و فعالیت‌ها بدون توجه به تفاوت‌های فردی شان، در صورتی که واجد شرایط باشند، شرکت ‌کنند، حتما تلاش زیادی برای پرداختن به این موضوع کنید.

یک مثال خوب از نقش یک متحد که نقش حامی را بازی می‌کند، کاری است که تیتان بیل کمپبل در صنعت فن‌آوری برای سوزان ولجیکی، مدیر عامل شرکت یوتیوب انجام داد.


هنگامی که ووجیکی به عنوان مدیر عامل یوتیوب انتخاب شد او در مورد یک کنفرانس مهم برای بازیکنان صنعت فناوری و رسانه اطلاعات کسب کرد. در این کنفرانس بیشتر رهبران ارشد در صنعت فن‌آوری و رسانه دعوت شده ‌بودند. متاسفانه، با این حال، تعجبی نداشت که او به مجلس دعوت نشده بود.
ووجیکی از ترس عدم حضور یوتیوب در این جلسه مهم که برنامه هایی برای کل صنعت فناوری و رسانه ایجاد می شود، ترسیده بود و برای کمک به بیل کمپبل مراجعه کرد.
بیل به سرعت متوجه شد که ووجیکی شایسته حضور در کنفرانس را دارد و با استفاده از قدرت و نفوذ خود توانست از وجیکی دعوت کند تا به کنفرانس بیاید.

درست مانند بیل کمبل، شما می‌توانید با رفتن به لیست دعوت برای مراسم مهم شام با شرکای کلیدی، کنفرانس‌های مهم صنعتی، جلسات برنامه‌ریزی استراتژیک و دیگر فرصت‌های ایجاد شغل و بررسی اینکه آیا افراد از گروه‌های کم نماینده دعوت شده‌اند یا خیر، نقش حامی را بازی کنید. اگر متوجه شدید که افراد این گروه‌ها گم شده‌اند، از آن‌ها حمایت کنید.

همچنین می‌توانید با پیشنهاد برای معرفی افراد از گروه‌های اقلیت به افراد قدرتمند و تاثیر گذار در شبکه خود، یا پیشنهاد دادن به این افراد برای شرکت در فعالیت‌های مهم، مانند همکاری در یک پیشنهاد، همکاری در نوشتن یک مقاله صنعتی و غیره، نقش حامی را بازی کنید.

۵. پژوهشگر

با توجه به مقاله‌ای که در مورد HBR منتشر شده‌است، مردان به طور فزاینده‌ای برای حضور در کنفرانس‌های زنان و گروه‌های منابع کارمند دعوت می‌شوند.
دلیل این امر این است که مردم کم‌کم متوجه می‌شوند که مردان تنها می‌توانند با درک چیزها از دیدگاه زنان، نسبت به زنان در محل کار، هم پیمانان بهتری باشند. و شواهد موجود نشان می‌دهد که این کار جواب می‌دهد.

در میان سازمان هایی که عمدا برنامه آنها داشتن مرد زیاد نسبت به زن است 30% از آنها در حال پیشرفت هستند.
این در حالی است که در مقایسه با گنجاندن مردان در برنامه‌های تنوع جنسیتی نمونه‌ای از آن چیزی است که پژوهشگر بودن بدان معنی است. به مراتب بیشتر است.

محقق بودن به معنای تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد چالش‌ها و پیش‌داوری‌هایی است که افراد درون یک گروه کم‌تر به صورت روزانه تجربه می‌کنند.
درک این چالش‌ها و پیش‌داوری‌ها به نوبه ی خود به شما این امکان را می‌دهد که به متحد بهتری برای افراد این گروه‌ها تبدیل شوید.
به عنوان یک محقق، شما باید بسیار مراقب باشید که ایده‌ها، تجربیات، نظرات و یا تعصبات خود را وارد نکنید. در عوض، شما باید بر روی گوش دادن و یادگیری از گروه به حاشیه رانده‌شده تمرکز کنید.

برای اینکه به عنوان یک محقق عمل کنید، باید خودتان را متعهد کنید که تا جایی که می‌توانید در مورد گروه‌های به حاشیه رانده‌شده در حوزه کاری خود بفهمید. شما می‌توانید این اطلاعات را از وبلاگ‌ها، پادکست ها، نشریات و پروفایل های رسانه‌های اجتماعی اختصاصی به این گروه‌ها بگیرید. همچنین می‌توانید با همکاران این گروه‌ها صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید که تجربیات خود را در هر روز در سر کار به اشتراک بگذارند.

در نهایت، شما می‌توانید با دعوت شدن به جلساتی که در آن افراد این گروه‌های به حاشیه رانده‌شده در حال بحث در مورد مسائل خود هستند اگر با حضور شما راحت باشند، به عنوان یک محقق عمل کنید. اگر به این جلسات دعوت شده‌اید، چیزهایی وجود دارند که باید در ذهن داشته باشید.
اول، نقش شما در جلسه باید فقط گوش دادن باشد. از وسوسه به اشتراک گذاشتن نظر خود اجتناب کنید. همچنین باید به این فضاها احترام بگذارید.
اگر به شما فرصت صحبت کردن یا پرسیدن سوال کردن داده می‌شود، به یاد داشته باشید که این در مورد شما نیست.
بر روی پیدا کردن آنچه که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید تا به از بین بردن هر گونه مانعی که مردم را از رفتار یکسان و با احترام با این گروه‌ها باز می‌دارد، کمک کنید.

۶. قیام کننده

وقتی به دبیرستان برگشتم، این بار را به یاد می‌آورم که من و گروهی از دوستان وارد کلاس شدیم تا یک قلدر کلاس را در حال اذیت کردن یک دانش‌آموز سیاه پوست کوچک پیدا کنیم. بسیاری از ما که از تبدیل کلاس زورگو به کلاس خوبی برای خودمان ترسیده بودیم، فقط ایستادیم و تماشا کردیم که زورگو به آزار دانش‌آموز سیاه‌پوست اذیت و ازارش را ادامه داد.

با این حال، یکی از دوستانم تصمیم گرفت که به سمت فرد زورگو برود و از او خواست که دانش‌آموز سیاه‌پوست را تنها بگذارد.
در حالی که بقیه ما تصمیم گرفتیم که تماشاچی باشیم، این مرد تصمیم گرفت که حمایت کننده و مامور یک مامور مراقب متحدی است که ترجیح می‌دهد عقب ننشیند و تماشا نکند زمانی که فردی از یک گروه به حاشیه رانده‌شده مورد آزار و اذیت یا بی‌احترامی قرار می‌گیرد.

زمانی که آن‌ها عملی را می‌بینند که فکر می‌کنند اشتباه است، علیه خطاکاری اقدام می‌کنند. زمانی که فردی جوک‌ها و یا اظهارنظرهایی می‌کند که برای مردم یک گروه اقلیت توهین‌آمیز است، یک نویسنده علیه چنین اظهارنظرهایی صحبت خواهد کرد.
هنگامی که می بینند با فردی از یک گروه حاشیه ای رفتار ناعادلانه ای انجام می شود، قیام کنندگان از صحبت کردن و مبارزه برای حقوق این شخص نمی ترسند.
به عنوان یک قیام کننده و متحد اگر به هر گونه رفتار یا عملی که توهین‌آمیز، بی‌معنا، بی‌احترامی و یا ناعادلانه است همیشه باید صحبت کنید و به آن توجه کنید.

اگر متوجه شوید که کسی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، باید آماده باشید که بایستید و برای او مبارزه کنید. در حالی که دیگران ناظران منفعل بودن را انتخاب می‌کنند، شما باید برای محافظت از آن‌ها در برابر گروه‌های به حاشیه رانده‌شده اقدام کنید.

۷. معتمد

یک بار دیگر اولین رئیسم را برای موضوع راز داری مثال می زنم تا مفهوم راز داری را مشخص کنم. همان طور که قبلا گفتم، یک جوان تازه فارغ‌التحصیل بودم، بسیاری از همکارانم برای من احترامی قایل نبودند که سزاوار آن بودم.

جدا از نادیده گرفتنم توسط همکارانم در جلسات، آن‌ها کارهای دیگری انجام دادند که برایم شرایط سختی را پدید آورد، از محول کردن بسیاری از وظایف ناخواسته شان به من خیلی راحت به این دلیل که من جوان‌تر بودم تا نظرات اهانت آمیزی در مورد سن و کمبود نسبی تجربه صنعتی در مقایسه با آن‌ها داشتم گرفته تا.....

من تصمیم گرفتم که از کارم استعفا بدهم، اما قبل از این که این کار را بکنم، تصمیم گرفتم با رئیسم راجع به تجربیات خودم صحبت کنم.
صادقانه بگویم، حتی انتظار نداشتم که او حرفم را باور کند. من فقط به این امید این کار را می‌کردم که به هر جوان دیگری که به دنبال من می‌آید کمک کند تا تحت همان تجربه‌ای که داشتم قرار نگیرد.

به طرز شگفت انگیزی، بعد از اینکه تجربه ام را با او در میان گذاشتم، رئیسم من را باور کرد و فهمید که چه خبر است.
او از من حمایت کرد و به من توصیه کرد که چگونه با همکارانم مقابله کنم، علاوه بر این تا جایی که ممکن است از من حمایت کرد این مرا مجبور کرد تا تصمیم خود را برای ترک کارم تغییر دهم و دوره‌ای که بعد از آن سپری نمودم، یک دوره بسیار مفید برای من بود.

به سادگی به این دلیل که رئیس من انتخاب کرده بود که به عنوان یک محرم راز و متعمد فرد مورد اعتماد( معتمد)، متحدی است که محیطی ایجاد می‌کند که در آن مردم را از گروه‌های اقلیت به اندازه کافی حمایت می‌کند تا نیازها، ناکامی‌ها، ترس‌ها و چالش‌های خود را بیان کنند.

حمایت کننده ها گوش های شنونده خوبی را آماده می کنند، بدون اینکه قضاوت کنند و اعتقاد دارند که افراد از گروه های اقلیت با موضوعات و داستان هایشان صادق هستند.

برای اینکه اعتماد به نفس داشته باشید، باید آماده باشید تا تجربیات دیگران را باور کنید. از این وسوسه اجتناب کنید که چنین چیزهایی به سادگی اتفاق نمی‌افتند فقط به این دلیل که برای شما اتفاق نیفتاده اند و هیچوقت در مورد تجربیات این افراد قضاوت نکنید.

اگر شما یک مدیر هستید، می‌توانید با ایجاد محیطی که در آن تمام اعضای تیم شما احساس راحتی می‌کنند تا در مورد هر گونه مشکلی که بر آن‌ها تاثیر می‌گذارد با شما صحبت کنند، به عنوان یک محرم راز عمل کنید.

درک مطلب:
برای ایجاد فضاهای کاری کاملاً متنوع و فراگیر، در قدم اول دفاع و درگیر شدنرا انجام ندهید در عوض، ما باید به عنوان متحد با افراد گروه‌های به حاشیه رانده‌شده عمل کنیم و از موقعیت خود برای حمایت از آن‌ها و کمک به از بین بردن هر گونه مانع خارجی که توانایی این افراد را برای کمک به مهارت‌ها و استعدادها یا دسترسی به منابع و فرصت‌ها محدود می‌کند، استفاده کنیم.

نکته خوب این است که تقریبا هر کسی می‌تواند یک متحد برای افراد یک گروه به حاشیه رانده‌شده باشد و شما هفت نوع رویکرد مختلف برای متحد بودن را هم اکنون دارید.
بنابراین، شما باید رویکردی را پیدا کنید که به بهترین نحو کار کند و سپس از آن برای حمایت مردم از این گروه‌های کم‌تر نماینده استفاده کنید.
به عنوان مثال، ممکن است در بالا دست بودن و یا مدافع بودن خیلی خوب نباشید، اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید یک محرم راز و یا یک محقق باشید.

لینک کوتاه: asriran.com/003HJx

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گروه های به حاشیه رانده شده گروه های کم نماینده گروه های اقلیت افراد از گروه اشتراک گذاشتن شما می توانید افراد گروه وجود دارند داشته باشید نادیده گرفت آزار و اذیت برای کمک گروه ها عنوان یک انجام دهید تصمیم گرفت کنفرانس ها گروه اقلیت محل کار حامی مالی صحبت کردن بازی کنید فعالیت ها متحد بودن سهم آن ها عمل کنید دعوت شده ایده ها گروه کم اگر شما یک متحد رئیس من یک محقق یک گروه فرصت ها نقش یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

دانشجویان حامی فلسطین در ویرجینیا روز گذشته مورد ضرب و شتم پلیس و دستگیری های وحشیانه قرار گرفتند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام