Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش هرمزی که تیمش – قشقایی شیراز – در رده پانزدهم از جدول ۱۸ تیمی رقابت‌های لیگ دسته یک قرار دارد، پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: به عنوان تیمی که توسط بخش خصوصی حمایت می‌شود، وضعیت خوبی نداریم و نیاز است مسئولان ورود کنند تا سقوط نکنیم.

او اضافه کرد: اگر قرار است  فارس یک تیم در لیگ برتر داشته باشد، تیم های فجر و قشقایی به تنهایی نمی توانند این کار سخت را انجام دهند و باید همه مسئولان در عمل، حامی تیم‌های شهر باشند، همان حمایتی که دراستان‌های خوزستان، کرمان و اصفهان از تیم‌های این استان‌ها شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین برای صعود، قشقایی برای سقوط بازی کرد، نیمه دوم حاکم مطلق زمین بودیم
سرمربی تیم قشقایی در مورد بازی شامگاه سه‌شنبه این تیم مقابل شهرداری شاهین بوشهر که با حواشی زیادی هم همراه بود، ادامه داد: این دیدار از این این جهت حساس بود که تیم شاهین در صورتی که برنده می شد به جمع چهار تیم جدول صعود می‌کرد و تیم ما هم برای سقوط نکردن بازی کرد، به همین دلیل مسابقه‌ای حساس بود و حاشیه هایی هم به دنبال داشت که نظیر آن در فوتبال دنیا دیده می شود و مختص ایران نیست.
وی اضافه کرد: درنیمه نخست بازی متعادل بود و سعی کردیم حریف را کنترل کنیم که در این راه موفق بودیم اما درنیمه دوم حاکم مطلق میدان شدیم و فشار زیادی به حریف آوردیم و درعرض کمتر از ۶ دقیقه چهار کرنر زدیم که برهمین اساس هم به گل دست یافتیم.

 داور بازی در دادن کارت زرد و قرمز عجله کرد
هرمزی در مورد قضاوت داور این بازی هم گفت: داور در دادن کارت های زرد و قرمز عجله کرد زیرا اعتراض در فوتبال وجود دارد اما نوع قضاوت منجر به حاشیه می شود با این حال از حیثیت فوتبال فارس دفاع کردیم و تیم شاهین را با شکست روانه بوشهر کردیم، واقعا جای طرفداران ما در ورزشگاه خالی بود تا این بازی زیبا را ببینند.
هرمزی افزود: روند تیم ما در دور برگشت بسیار خوب بوده است و امیدواریم این روند نیز خوب ادامه یابد.
وی گفت: بازی با شاهین دیگرتمام شد وما باید تمام تمرکز خود را روی تیم خیبرخرم آباد بگذاریم که بسیار متحول شده وبا دراختیار گرفتن چند بازیکن لیگ برتری، چهارهفته است که بازی هایش را برده است از این رو کار را برای ما سخت می کند اما ما هم تیم قشقایی هستیم و با تمام قدرت مقابل این تیم در خانه اش بازی خواهیم کرد.

 ماشین چمن زنی مشکل فوتبال فارس؟!
سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: "زمین ورزشگاه پارس که تازه ترمیم شده نیاز دارد که برای بازی چمن آن  کوتاه شود اما  فوتبال فارس یک ماشین  چمن زنی ندارد؟!"
هرمزی گفت: یک روز قبل از بازی با هیات فوتبال مکاتبه کردیم اما آنها گفتند زمین در اختیارما نیست بنابراین  متولی ورزش فارس باید به فکر یک ماشین چمن زنی باشد و این هم یک نکته منفی برای ورزش فارس است.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و شاهین بوشهر شامگاه سه شنبه در ورزشگاه پارس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت و به یک بُرد ارزشمند دست یافتند.
در پایان هفته بیست و دوم جام آزدگان، تیم مس کرمان با ۴۲ امتیاز همچنان بر صدر جدول تکیه زد، تیم استقلال خوزستان با ۳۷ امتیاز در تعقیب صدرنشین است، بادران تهران با ۳۵ امتیاز سوم شد.
تیم فجر هم پس از ۲ شکست پی در پی برابر مس کرمان و پارس جنوبی با ۳۴ امتیاز چهارم شد تا فاصله این تیم با صدر جدول به هشت امتیاز برسد.
تیم قشقایی با این بُرد شیرین با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت و فاصله خود را با تیم های انتهای جدول زیاد کرد تا در ادامه مسابقات خود را به بالای جدول برساند و خیال این تیم را راحت کند .
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی دو تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد .
نود ارومیه با ۱۹ و گل ریحان البرز با ۱۵ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.
تیم فجر سپاسی در هفته بیست سوم که شنبه هجدهم اردیبهشت ماه آغاز می شود در شیراز به مصاف بادران تهران تیم سوم جدول می رود و تیم قشقایی هم در خرم‌آباد، میهمان خیبر است که در رده ششم جدول جای دارد 

برچسب‌ها فوتبال کرمان فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز شاهین شهرداری بوشهر فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان فجر سپاسی شیراز فوتبال کرمان فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز شاهین شهرداری بوشهر فارس اخبار کنکور قشقایی شیراز تیم قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال

رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آن‌ها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با ۵۴ امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با ۴۶ و ۴۱ امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با ۲۲ امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با ۲۲ و ۲۱ امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین ۲ - پیکان یک
هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران ۲
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • پارما به سری A برگشت
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال