Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@04:58:25 GMT

صلاحیت ۴۳۶ نامزد شورای اسلامی شهر تایید شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۳۵۶

صلاحیت ۴۳۶ نامزد شورای اسلامی شهر تایید شد

فرماندار قم از تایید صلاحیت ۴۳۶ نامزد برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مرتضی حیدری از تایید صلاحیت ۴۳۶ نامزد برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خبر داد.

 

فرماندار قم تعداد کل داوطلبان ثبت نام شده در ششمین دوره شورای اسلامی شهر را 475 داوطلب عنوان کرد و افزود: در مجموع 39 نفر از داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فرصت 4روزه داوطلبان برای هر گونه اعتراض به رد صلاحیت خود ادامه داد: این داوطلبان می توانند اعتراض خودرا به هیئت نظارت در فرمانداری انجام دهند.

 

حیدری زمان آغاز تبلیغات را بر اساس ماده 75 قانون و ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات را از تاریخ 20 خرداد تا 26 خرداد ماه عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر برخورد با داوطلبانی که زود تر از زمان تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند ادامه اداد: هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت کار رصد تخلغات را زیر نظر دارند و در صورت هر گونه تخلف در فضای مجازی یا فضای حقیقی متخلفان بر اساس قانون به مراجع ذیضلاح معرفی می شود.

 

حیدری با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات شورا هاکمتر از 8 درصد از داوطلبان رد صلاحیت شدند افزود: بر اساس قانون و پس از بررسی صلاحیت داوطلبان از طریق مراجع 4 گانه شرایط داوطلبان لحاظ شده است و در این دوره از انتخابات یک فضای مثبت و مطلوبی برای انتخاب شایسته و اصلح مردم فراهم شده است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار قم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی