Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:45:17 GMT

کاپیتان PSG، مرد بازی‌های بزرگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۵۳۶

ستاره خط دفاعی تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست با گلزنی خود شب گذشته یک رکورد جالب‌توجه را از خود به جای بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" مارکینیوش مدافع تیم فوتبال پاری سن ژرمن که بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو می‌بندد، پس از چند بازی غیبت در ترکیب پاریسی‌ها شب گذشته با تلاش کادر پزشکی توانست مقابل منچسترسیتی حاضر شود و با نظر مائوریتسیو پوچتینو نامش در ترکیب اولیه پاری سن ژرمن جای گرفت؛ او خیلی زود توانست در ترکیب تیم خود بدرخشد و در قامت یک گلزن در حضور نیمار و امباپه پاریسی‌ها را در جدال با منچسترسیتی پیش بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

البته نگاهی به آمار و ارقام مدافع پیش‌تاخته PSG به خوبی نشان می‌دهد که او در بازی‌های بزرگ نقش موثری در ترکیب تیمش دارد و به ویژه در امر گلزنی می‌تواند کمک مهمی به خط آتش پاریسی‌ها کند؛ مارکینیوش که در مرحله یک چهارم نهایی هم مقابل بایرن مونیخ توانسته بود گلزنی کند و سهمی در پیروزی بزرگ تیمش و حفظ بایرن داشته باشد، شب گذشته هم گل اول بازی با منچسرسیتی را به ثمر رساند.

 

هر چند گل او با پاسخ دو گله منچستری‌ها همراه شد تا در نهایت با شکست شاگردان پوچتینو از زمین خارج شوند اما این‌که مدافع پاری سن ژرمن این‌چنین در امر گلزنی آمار موفقی دارد، در نوع خود جالب است؛ 5 گل آخر مارکینیوش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته، لایپزیش نیمه نهایی فصل گذشته، منچستریونایتد در مرحله گروهی فصل جاری، بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری و شب گذشته مقابل منچسرسیتی در مرحله نیمه نهایی بوده است.

پاری سن ژرمن مارکینیوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مارکینیوس پاری سن ژرمن شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن

در شبی که ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه قطعی شد، جیدون سانچو فرم بی‌نظیری را به نمایش گذاشت. 

طرفداری | دورتموند با درخشش جیدون سانچو در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 1-0 دست یافت. 

ساعاتی پیش نشریه تلگراف انگلیس با انتشار گزارشی عنوان کرد: در منچستریونایتد همه خواهان درخشش جیدون سانچو هستند، اما نه برای بازگشت، بلکه برای کسب درآمد از محل فروش این بازیکن. وینگر انگلیسی که برای پنج ماه از تمرین با تیم اصلی منچستریونایتد منع و به آکادمی این تیم تبعید شده بود، در بازگشت به دورتموند در حال بازیابی فوتبالش است. سانچو پس از درخشش مقابل آیندهوون و اتلتیکومادرید، امشب نیز با عملکرد مثال‌زدنی، تیمش را مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی رساند. عملکرد جالب توجه این بازیکن در حالی رقم می‌خورد که منچستریونایتد به صورت قطع در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر نخواهد بود. در کنار ناکامی فوتبال انگلیس در کسب سهمیه پنجم فصل آینده، شیاطین سرخ لیگ برتر را در بهترین حالت در رتبه پنجم به پایان خواهند رساند. 

عملکرد جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن  88% پاس صحیح 13 دوئل موفق (بیشترین در بازی) 12 دریبل (بیشترین در بازی) 3 ایجاد موقعیت گلزنی (بیشترین در بازی) 11 لمس توپ در محوطه حریف (بیشترین در بازی) 99 لمس توپ (بیشترین برای دورتموند) 51 پاس صحیح (بیشترین برای دورتموند) 7 توپ ربایی (بیشترین برای دورتموند)

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!