Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:20:44 GMT

شوراهای اسلامی توسعه شهرها و روستاها را سرعت می‌بخشد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۵۷۱۶

شوراهای اسلامی توسعه شهرها و روستاها را سرعت می‌بخشد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در این پیام تاکید کرده است: نه تنها در قانون اساسی جمهوری اسلامی مشورت و شورا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بلکه امروزه با توجه به افزایش جمعیت و دشوارهای مدیریتی، موضوع شوراها از اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: اگر شوراهای اسلامی شهر و روستا جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا کنند توسعه شهرها و روستاها سرعت گرفته و در این میان بدون وجود شوراهای اسلامی امورات شهری و روستایی به درستی پیش نمی‌رود.

در پیام استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا،تصریح شده است: اهمیت مشارکت مردم در این انتخابات بیش از گذشته احساس می‌شود، مردم باید با مشارکت حداکثری در سبد رای خود افراد توانمند و متخصص را جای دهند، زیرا این مهم در تصمیم‌گیری‌های شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این پیام در ادامه می‌افزاید: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری گفت‌وگو و مشورت را مبنای اصلی کار خود قرار داد و مقام معظم رهبری نیز همواره در تصمیم‌گیری‌ها بهره‌مندی از خِرد جمعی را به عنوان یک اصل مهم توصیه می‌کنند.

در بخش دیگری از پیام اقبال عباسی آمده است: شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام شیوع ویروس کرونا نیز توانستند اقدامات ارزشمندی را در مجموعه مدیریت شهری و روستایی انجام دهند و مسوولان و متولیان بهداشت و درمان را در شهرها و روستاها یاری کنند.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاه شورا در شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری در حال خدمت‌ هستند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت باری تعالی موفق و موید باشند.

به گزارش ایرنا، نخستین دوره انتخابات سراسری شوراهای اسلامی کشور در هفتم اسفند سال ۱۳۷۷ برگزار شد و شوراهای اسلامی شهر و روستا در نهایت ۹ اردیبهشت‌ماه ۷۸ فعالیت خود را آغاز کردند.

برچسب‌ها شورای شهر اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری شورای شهر اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور اسلامی شهر و روستا شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور