Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزئیات نام نویسی در آزمون ورودی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری شهر یاسوج مرکز این استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ را اعلام کرد.   زارع پور گفت: دبیرستان علوم و معارف اسلامی با برخی شرایط و پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ دانش آموز می‌ پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: دانش آموزان پسر پایه نهم مقطع متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی تحصیل در این دبیرستان هستند می‌توانند تا ۲۵ خردادماه امسال با مراجعه به سایت ملی به نشانی اینترنتی http://۸۵۱۴۰۴۰۰.sanamonline.ir/Pages/PreReg/Registration.aspx?PreRegId=۲ نام نویسی کنند.   زارع پور بیان کرد: برخی از شرایط نام نویسی در این آزمون شامل کمتر از ۱۷ نبودن معدل نوبت اول پایه نهم مقطع متوسطه اول، تولد در روز اول مهرماه ۱۳۸۴ به بعد و مشغول به تحصیل بودن در پایه نهم در امسال است.   او اضافه کرد: مبلغ ۶۰۰ هزار ریال از طریق درگاه اینترنتی به عنوان هزینه نام نویسی از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی تحصیل در این دبیرستان هستند دریافت می‌شود.
زارع پور ادامه داد: منابع آزمون ورودی این دبیرستان از دروس پایه نهم مقطع متوسطه اول و شامل پیام‌های آسمانی، ادبیات فارسی، عربی، زبان انگلیسی و ریاضی است.   مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باید عکس جدید سه در چهار با زمینه سفید هنگام نام نویسی در سایت بارگذاری شود و در غیر این صورت از شرکت داوطلبان در جلسه آزمون جلوگیری می‌شود.
زارع پور بیان کرد: زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج روز شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰ و مکان آن نیز یاسوج، بلوار آیت الله کاشانی (سالم آباد)، فرعی چهار است.   او افزود: زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از سایت ملی ۲۵ خردادماه تا چهار تیرماه ۱۴۰۰ است.   زارع پور بیان کرد: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در این آزمون هستند می‌توانتد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۷۴۳۳۲۲۵۴۱۷ تماس بگیرند. انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش آزمون کهگیلویه و بویراحمد علوم و معارف اسلامی نام نویسی پایه نهم زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد