Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این مرکز یادگیری گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی به دانش‌آموزان، تهیه و تدوین بانک آزمون‌های علمی و پرورش قوه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان از دیگر اهداف تشکیل و افتتاح این مرکز است.

محمدعلی واقعی از دانش‌آموزان، اولیا و معلمان به عنوان جامعه هدف این مرکز یاد کرد و افزود: مرکز یادگیری موسسه فرهنگی - آموزشی امام حسین (ع) در همه روزهای هفته، صبح و عصر آماده ارائه خدمات به جامعه هدف خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برخورداری یک هزار دانش‌آموز موسسه امام حسین (ع) از مزایای این مرکز گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر سایر مدارس در دوره‌های مخلف تحصیلی نیز می‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی این مرکز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پس از استعدادسنجی دانش‌آموزان در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند تصریح کرد: علاوه بر خدمات آموزشی، دانش‌آموزان دوره متوسطه اول عضو مرکز از برنامه‌های شرکت دانش بنیان مهر شرق، آموزش ساخت، تولید و هدایت پهپاد و آموزش ساخت و شناخت پرتوها بهره‌مند می‌شوند.

واقعی افزود: از مهر سال جاری شاهد راه‌اندازی فعالیت‌های سرگروه‌های آموزشی به منظور رصد خدمات ارائه شده آموزشی، راه‌اندازی گروه‌های اندیشه‌ورز به منظور گفتمان‌سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مطابق شعار سال در این مرکز خواهیم بود.

وی با اشاره به رایگان بودن خدمات آموزشی و فوق برنامه نظیر کلاس‌های کنکور و آموزش پهپاد در این مرکز بیان کرد: برای دانش‌آموزانی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی، فرهنگی، پرورشی و فوق برنامه این مرکز شوند، تحت نظارت سازمان مدیریت مدرک صادر می‌شود و گواهینامه می‌گیرند.

برچسب‌ها بیرجند مدارس مراکز یادگیری محلی خراسان جنوبی پرورش استعدادهای خلاق دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند مدارس مراکز یادگیری محلی بیرجند مدارس مراکز یادگیری محلی خراسان جنوبی دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس