Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری که با هدف عبور از سد کرونا و بازگرداندن طراوت فوتبال در سطح شهرستان‌های استان پهناور کرمان همراه بود، با کیفیت مطلوب برگزار شده و به مرحله سوم خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری با حمایت کامل هیئت استان بدون دریافت هزینه ورودی از تیم‌های شرکت کننده، با کیفیتی خوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جام در شرایطی آغاز می‌شد که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان جام شهدای عرصه نظم و امنیت فصل ۹۸-۹۹ ناتمام ماند و درواقع هیئت فوتبال استان با برگزاری این مسابقات به دنبال عبور از سد کرونا بود که به حمدالله موفقیت هم حاصل شد چرا که انجام این مسابقات با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و در شرایطی مناسب پیش رفت.

22 تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند که حدودا برای 550 بازیکن کارت صادر شد و هرتیمی حداقل 3 نفر کادر فنی داشته است که با این وضعیت برای حدود 70 نفر هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم‌ها کارت صادر شد که با جمع این اعداد به وضوح مشاهده می‌شود، احیای شور و نشاط فوتبالی که هدف اصلی برگزاری این مسابقات بوده، حاصل شده است. نکته جالب توجه در جام سردار سلیمانی و شهید پورجعفری این بود که تیم‌ها باجنگندگی قابل ملاحظه‌ای در مسابقات شرکت می‌کردند و مدیران و مربیان هریک از تیم‌ها کاملا هدفمند در مسابقات حاضر شده بودند. از هر چهار گوشه استان در این مسابقات نمایندگانی حاضر بودند و با رقبای خود در گروه‌های مشخص شده مسابقه دادند اما افسوس بزرگ در این جام نیز عدم حضور تماشاچیان بود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم بودند.

این مسابقات چندی پیش به مرحله سومش رسیده و 4 تیم صعود کرده به این مرحله باید با حریفان خود روبه‌رو شوند. تیم‌های شهدای جلال‌آباد زرند، شهرداری نجف‌شهر، شهرداری فاریاب و زنده‌یاد تیمور سالمی رودبار ۴ تیم راه یافته به مرحله سوم مسابقات قهرمانی فوتبال باشگاه‌های استان کرمان جام سردار شهید حاج قاسم و شهید حسین پورجعفری هستند. این مرحله از بازی‌ها نیز با اتمام ماه مبارک رمضان و خارج شدن استان کرمان از وضعیت قرمز شیوع کرونایی برگزار خواهند شد تا تکلیف فینالیست‌ها و سپس قهرمان مشخص شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت فوتبال استان کرمان روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان فوتبال استان کرمان شهرداری نجف شهر جام سردار شهید سلیمانی و شهید تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری