Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:29:48 GMT

سایت AFC: امیدهای اندک تراکتور برای صعود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۶۲۳۹

سایت AFC: امیدهای اندک تراکتور برای صعود

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیش نمایش دیدار امشب تراکتور مقابل الشارجه نوشته که تیم خطیبی، امیدهای کمی برای صعود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها تیم های بدون شکست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 22:30 در استادیوم شارجه به مصاف هم می روند. در دیداری که تراکتور برای صعود باید از سد الشارجه عبور کند و به انتظار بنشیند که در سایر گروه ها، نتایج دلخواه آنها به دست آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیش نمایش دیدار حساس امشب، به وضعیت فعلی دو تیم و جدول رده بندی پرداخته و اینکه تبریزی ها از شانس ضعیفی برای صعود برخوردارند. در این مطلب آمده است: امیدهای اندک تراکتور ایران برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا منوط به پیروزی در بازی امشب مقابل الشارجه امارات است.


روز دوشنبه، تراکتور پس از چهارمین تساوی خود در 5 بازی، باعث شد تا این تیم ایرانی در کنار صدرنشین گروه یعنی الشارجه تنها تیم های بدون شکست این تورنمنت باقی بمانند اما آنها با تنها پیروزی که در این رقابت ها کسب کرده اند، اکنون 7 امتیازی هستند و حتی پیروزی در مسابقه پایانی مقابل الشارجه، ممکن است برای صعود آنها به مرحله بعدی کافی نباشد.


در پنج حضور قبلی تراکتور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، آنها فقط یک بار و در سال 2016 موفق شدند به مرحله حذفی راه یابند. جایی که آنها در گروهی که شامل الهلال، پاختاکور و الجزیره بود، با ایستادن در صدر جدول، راهی مرحله بعد شدند.


تراکتور پس از تساوی 3 – 3 در نخستین بازی خود مقابل پاختاکور، هیچ گلی دریافت نکرده است. رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل تیم سابقش الشارجه در روز دوم مسابقات، در چهار بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است و در بیش از 6 ساعت مسابقه فوتبال، این تیم هنوز گلی دریافت نکرده است.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور برای صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس