Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در تابستان پیش رو تغییراتی در خط دفاعی خود ایجاد خواهد کرد.

قرارداد سرخیو راموس رو به اتمام است و هنوز خبری از تمدید نیامده و از طرفی دیگر، رافائل واران که تا سال 2022 قرارداد دارد، قصد تمدید ندارد و احتمالاً او هم در تابستان پیش رو با قیمتی مناسب فروخته خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، حالا رئال مادرید به دنبال گزینه های خود برای پوشش جای خالی های احتمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال داوید آلابا تقریباً تمام شده است، اما در صورتی که رئال مادرید هر دو مهره اصلی قلب خط دفاعی را از دست بدهد، به دنبال خرید یک بازیکن دیگر هم خواهند بود.

رئال مادرید ژولس کونده از سویا را به پائو تورس از ویارئال ترجیح می دهد. هر دو مدافع جوان هستند و استعداد های خود را در لالیگا نشان داده اند، اما سطح عملکرد کونده در سویا برای مادریدی ها متقاعد کننده تر بوده است. این بازیکن 22 ساله فرانسوی، طی 2 سال حضور در سانچز پیسخوان، 84 بازی برای این تیم انجام داده و به نظر می رسد در تیم المپیک فرانسه نیز حضور خواهد داشت. رقم فسخ قرارداد کونده 90 میلیون یورو است، اما نزدیکان او معتقدند که رئال مادرید می تواند با مبلغ کمتری برای خرید او به توافق برسد.

رئال مادرید آمادگی پرداخت 50 الی 60 میلیون یورو به اضافه یک بازیکن مثل خورخه ده فروتوس را خواهد داشت، که در حال حاضر به صورت قرضی در لوانته توپ می زند. مادریدی ها مدافع سویا را به پائو تورس 24 ساله و ملی پوش ترجیح می دهند و معتقد هستند که سریع تر و راحت تر می تواند با تیم هماهنگ شود و جا بیافتد.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با مهدی حدادپور: شما بگو گل های دایی به مالدیو بوده، خب رونالدو هم به لیختن اشتاین گل زده! شرایط صعود تیم های ایرانی؛ پرسپولیس قطعی، استقلال امیدوارتر از تراکتور استوری که سوژه شد؛ مقایسه صحبت های محمدحسین کنعانی زادگان با شجاع خلیل زاده برنامه های الگری برای بازگشت به یوونتوس؛ اعتماد به دیبالا و خروج رونالدو دیگو لوگانو: اگر مسی اهل اروگوئه بود، دو بار قهرمان جام جهانی شده بودیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم