Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مانع‌زدایی چیست و چه چیزی مانع تولید شده، به نظر بنده قوانین مزاحمی که وجود دارد و دست و پاگیر تولید شده است، در این راستا با همکاری مجلس و هیئت وزیران باید روان‌سازی کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساوه ، محمد دامادی پیش از ظهر امروز در بازدید از یک شرکت تولید رنگ رنگ تولیدکننده انواع رنگ واقع در ساوه با اشاره به نقش مدیریت بر ابعاد مختلف جامعه اظهار داشت: مدیریت ناصحیح اقتصاد، فرهنگ، ادب، حق و عدالت‌طلبی و همه چیز را بیمار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت زمانی که غلط باشد همه عوامل را بیمار می‌کند و اکنون در کشور به همت، درایت و تلاش نیاز است و همین مدیریت صحیح، تلاش و درایت لازم نسخه شفابخش کشور به خصوص در عرصه اقتصادی است باید دید عملا چقدر کار می کنیم؟ و به چه میزان پای کار هستیم؟

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: یک مجموعه همین طوری شکل نگرفته است بلکه برای ایجاد آن تلاش کردند و زحمت کشیدند.

دامادی عنوان کرد: تنها عشق و علاقه است که می‌تواند منجر به هم‌افزایی و تلاش مضاعف شود و زمینه رونق و شکوفایی تولید را فراهم کند وگرنه بهترین راه دلالی است.

وی ادامه داد: حجم نقدینگی در کشور زیاد شده است و عده‌ای پشت طلا، خودرو، مرغ و غیره می‌روند و سیستم‌ها را به هم می‌زنند و این‌ها افرادی هستند که به کشور آسیب می‌زنند و تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: زمانی که اشتغال، تولید و کاری برای مردم ایجاد کردیم همه کارها زیبا می‌شود حتی بوی رنگی که در این مکان به مشام می‌رسد.

قوانین مزاحم تولید برای تحقق شعار سال باید حذف شود/ دولت 85درصد منابع تولید را در اختیار داردتوسعه روابط تجاری ایران با کشورهای عضو اوراسیا منوط به حذف قوانین مزاحم استگلایه سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از سنگ اندازی بانک‌ها برای قطعه سازان خودرو/قوانین مزاحم باید اصلاح شود

دامادی با اشاره به نام‌گذاری سال 1400 به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: این مانع‌زدایی چیست و چه چیزی مانع تولید شده است، به نظر بنده قوانین مزاحمی که وجود دارد و دست و پاگیر تولید شده است، در این راستا با همکاری مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران باید روان‌سازی کنیم و آنها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: یک سری از موانع دستورالعمل‌هایی است که در وزارتخانه ما تولید می‌شود و باید اصلاح شود و یک سری بخشنامه و دستورالعمل تصویب هیئت وزیران است و اگر می‌خواهیم پشتیبانی و مانع‌زدایی صورت بگیرد حتما باید قوانین را ساده و اشتغال ایجاد کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به یاد دارم زمانی که نماینده مجلس شورای اسلامی بودم فردی آمده بود و یک فیلمنامه نوشته بود و قصد داشت از آن مستند بسازد و این مستند در خصوص تهیه مجوز یک دامداری بود که چه مراحل سختی را پشت سر گذاشته است و در نهایت موفق به اخذ مجوز نشده بود، وضعیت عجیب و غریبی در کشور حاکم است و همه سخنور، فرهیخته و حکیم هستند که سخنان زیبا می‌‌گویند.

دامادی تصریح کرد: برای اینکه یک کارگاه راه بیفتد در مرحله نخست باید تولیدات آن را بخریم و فروش و بازاریابی تولیدات داخلی می‌تواند به ایجاد صنعت پویا کمک کند و اعطای تسهیلات تولید باعث تقویت نقدینگی صاحبان صنایع و افزایش سرمایه‌گذاری می شود.

انتهای پیام/712 / ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوانین مزاحم معدن و تجارت مانع زدایی تولید شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، معاون امورمجلس رئیس دولت، روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در گفتگویی تاکید کرد: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

بنابر روایت ایرنا، وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901099

دیگر خبرها

  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید