Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: مجموعه آموزش جهاددانشگاهی از نیروهای متخصص برخوردار است که می تواند زمینه اشتغال زایی را افزایش دهد.

مراد فتحی، در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان و همکاران حوزه آموزش این نهاد با اهداء لوح تقدیر از حمایت‌های معنوی این مرکز با مجموعه زندانهای استان در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اهداف آرامانی سازمان به منظور ارتقاء سطح اشتغالزایی در زندان ها تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: موضوع اشتغال در زندان‌ها، مسئله‌ای بسیار حائز اهمیت برای سازمان و قوه قضائیه است، لذا کاهش جمعیت کیفری با ارتقاء سطح مهارت‌های زندگی و اشتغالزایی که با مشارکت مجموعه جهاددانشگاهی فراهم شده زمینه ایجاد آرامش را در زندان‌ها و همچنین امید به زندگی را در مددجویان ارتقاء داده است.

مدیرکل زندان‌های کردستان با تاکید بر این مهم که مجموعه آموزش جهاددانشگاهی از نیروهای متخصص برخوردار است، افزود: امسال سطح انتظارات سازمان در زمینه اشتغال زایی بیشتر از سال گذشته است و امیدواریم با همراهی و مشارکت همیشگی به تحقق اشتغالزایی ۸۰ درصدی همچون سال گذشته دست یابیم.

اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان نیز ضمن قدردانی از مدیرکل زندان های کردستان گفت: ایجاد اشتغال در زندان‌ها مهمترین عامل در جلوگیری از بازگشت زندانیان آزاد شده به زندان است.

وی اظهار امیدواری کرد امسال نیز با تمام توان در تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد و امیدواریم سطح اشتغالزایی در زندان‌ها هر روز ارتقاء یابد تا اهداف آرمانی سازمان زندان‌ها نیز تحقق یابد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان ذکر کرد: جهاددانشگاهی در سال های اخیر فعالیت های خوبی در زمینه اشتغالی زایی و مشاغل خانگی داشته است که در همین راستان جهاددانشگاهی با اتصال به بازار ۲۶۰۰ نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی کمک شایانی به کاهش بیکاری در این دیار کرده است.

در پایان این جلسه مدیرکل زندان های کردستان با اهداء لوح تقدیر از رئیس و همکاران معاونت آموزش جهاددانشگاهی استان کردستان  به پاس مشارکت و همراهی مستمرشان با مجموعه زندان های استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی استانی علمی و آموزشی مدیرکل زندان های کردستان آموزش جهاددانشگاهی استان کردستان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان به ارزش ۵۲۸ میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ اکبر اسماعیلی پیش‌ازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: بعد از ادغام‌ جهاد سازندگی در وزارت جهاد کشاورزی، 17 اردیبهشت‌ماه سال 1379 به فرمان رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی برای سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی تشکیل شد.

وی «تشکیل بسیج سازندگی» را نقطه عطفی در حرکت‌های جهادی برای سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی از زمان تاسیس تاکنون در همه شرایط و بحران‌ها در کنار مردم بوده و خود را خادم مردم می‌داند.

آبرسانی به 205 روستای کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج سازندگی در بخش‌های مختلف فنی، عمرانی و محرومیت‌زدایی فعالیت‌های چشم‌گیری در استان داشته است، تصریح کرد: آبرسانی به 169 روستای استان به ارزش 528 میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است.

وی افزود: با توجه به مشکلات روستاها، آبرسانی به روستاها از 169 به 205 روستا در استان افزایش یافته است که از این تعداد تاکنون آبرسانی به 81 روستا به اتمام رسیده و پروژه در مابقی روستای دیگر در حال انجام است.

اسماعیلی بیان کرد: اجرای 277 هزار و 225 متر حفاری، 269415 متر لوله گذاری، احداث 54 مخزن 58 باب ایستگاه و حفر 16 چاه از جمله اقداماتی بوده که برای آبرسانی به این روستاهای کردستان انجام شده است.

تامین 20 تن قیر رایگان

وی با ذکر اینکه هدف از اجرای این پروژه‌ها محرومیت‌زدایی، کمک به روستاهای کم‌برخوردار، مهاجرت معکوس و رفع دغدغه‌های روستانشینان کردستان است، اظهار کرد: مرمت 50 واحد منزل مسکونی محرومان، 70 خانه عالم، غسالخانه و بازسازی مدارس، تامین 20 تن قیر رایگان برای جاده‌سازی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام برای خانه‌های محرومان، خاطر نشان کرد: سال گذشته 522 سری جهیزیه به زوجین نیازمند اهدا و امسال نیز 18 سری دیگر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، سال گذشته 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 669 نفر از جوانان روستایی کردستان پرداخت شد.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تسهیل‌گری کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی دولت به بسیج سازندگی اختصاص یافته است، عنوان کرد: تاکنون 123 میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و امیدواریم بانک‌ها بیشتر پای کار بیایند تا جوانانی که در روستاها جویای کار هستند، با دریافت تسهیلات اشتغال ایجاد و در روستا ماندگار شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون 850 نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود که بانک‌ها در روند پرداخت تسهیل‌گری کنند.

توزیع میلیاردها تومان بسته معیشتی میان نیازمندان

اسماعیلی با اشاره به اینکه سال گذشته 22 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 17میلیارد تومان و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 7 میلیارد تومان دیگر میان نیازمندان کردستانی توزیع شده است، یادآور شد: اهدای پک‌های لوازم‌التحریر، لباس گرم ورزشی و کارت خرید یک میلیون تومانی و کمک هزینه به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سپاه استان بوده است.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • جنایات کومله به روایت تنها معلم بازمانده زندان «برده سور»
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان