Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در برنامه میز خبر رادیو خاوران گفت: درحوزه پوشش شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی دیجیتال، تا سال ۱۳۹۶ تنها ۲۰ ایستگاه دیجیتال در خراسان جنوبی راه اندازی شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی صدا و سیما و کمک دولت این میزان هم اکنون به ۱۶۲ ایستگاه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میانگین پوشش شبکه‌های دیجیتال رادیویی و تلویزیونی در استان از ۸۶ درصد در سال ۱۳۹۷ به بالای ۹۶ درصد افزایش یافته که نشان دهنده این است که به افقی که در میانگین کشوری تعیین شده نزدیک می‌شویم.

پوشش دیجیتال روستا‌های بالای ۲۰۰ نفر در برنامه

مدیر کل صداوسیمای خراسان جنوبی همچنین از پوشش نسبی دیجیتال روستا‌های بالای ۲۰۰نفرجمعیت استان خبر داد و افزود: به دنبال پوشش روستا‌های زیر ۲۰۰نفر هستیم و تجهیزات فرستنده‌های دیجیتال آماده است.

او ادامه داد: برای روستا‌های کم جمعیت درسال ۱۴۰۰تمهیداتی اندیشیده شده واقدامات بسیارخوبی در این زمینه در راه است.

مدیر کل صداوسیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام حوزه‌ها چه زیر ساختی، پشتیبانی، فنی، محتوایی و فرهنگی دغدغه داریم اظهار کرد: مهمترین دغدغه در حوزه زیرساختی، پوشش همگانی شبکه‌های دیجیتال و افزایش کیفیت تصاویر و صدا است.

آینه دار افزود: برای دریافت شبکه‌های HD در شهر بیرجند، نیاز به خرید گیرنده‌های جدید است و یا هم باید تنظیماتی روی گیرنده‌های نصب شده انجام شود.

او همچنین عنوان کرد: درحوزه محتوایی و برنامه سازی نیز دغدغه‌ی همراه شدن برنامه‌ها با دیدگاه‌ها و نظرات مردم را داریم، چراکه محصولی که تولید می‌شود باید مورد پسند و نظر مخاطب باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه دیجیتال شبکه تلویزیونی پوشش دیجیتال خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب