Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادرنشین گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مشارکت اعضای کانون امام علی(ع) نکا در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است و تلاش داریم تا در دستگیری از نیامندان بیش از گذشته فعالیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: کمک های مومنانه و توزیع غذای گرم در راستای فرامین رهبری و رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد است و تلاش داریم تا قطع زنجیره ویروس کرونا در کنار مردم و نیازمندان باشیم.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی دوچندان زندگی اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده است، خاطر نشان کرد: از یکسال گذشته تاکنون، تمرین سخاوت و بخشش و احسان بوده است و امیدواریم کمک خیران و مردم بیش از پیش شامل حال نیازمندان شود.

 

چادرنشین گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) 150 پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون پک بهداشتی شامل مواد شوینده از قبیل مایع دست و صابون، پودر رختشویی و شامپو و مواد ضد عفونی کننده و نان رایگان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا در همه برنامه های ابلاغی و خلاقانه پیش قدم است و اعضای این کانون برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون امام علی ع نکا توزیع غذای گرم بین نیازمندان توزیع غذای گرم کانون فرهنگی هنری کانون امام علی ع غذای گرم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران