Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:28:58 GMT

پایگاه جدید اورژانس در شهرستان نوپای بیضای فارس ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۱۵۳

پایگاه جدید اورژانس در شهرستان نوپای بیضای فارس ایجاد شد

هزینه ساخت این پایگاه اورژانس با صرف اعتباری افزون بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل مشارکت‌های خیرین و کمک‌های مردمی تأمین شده است.


دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در مطلب ارسالی روز پنجشنبه خود با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس شهید جعفر بانشی، به نقل از محسن علیزاده نماینده مردم منطقه در مجلس افزود: بسیاری از آسیب‌های جبران ناپذیر جسمی در زمان وقوع حوادث به علت اقدام‌های نزدیکان فرد آسیب دیده رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، نماینده مردم سپیدان و بیضا یادآور شد: این اقدام‌های ناشیانه در قالب امدادرسانی‌های اشتباه تا انتقال نادرست بیمار به بیمارستان صورت می‌گیرد و حال آن که رسیدگی به حال مصدوم امری است که نیازمند تخصص و دانش لازم است.
علیزاده گفت: چنانچه رسیدگی به مصدومان حوادث به دست افراد متخصص انجام شود، تاثیر بسیاری در تامین سلامتی و جلوگیری از ورود آسیب های بیشتر به بیمار دارد.
نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش‌های کادر درمان در شرایط شیوع کرونا و فعالیت‌های امدادگران اورژانس، از آنان به خاطر مجاهدت‌های شبانه‌روزی قدردانی کرد.


شهرستان بیضاء مهرماه ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران و به دنبال ارتقای بخشی به همین نام در تقسیمات کشوری شکل گرفت. این شهرستان در شمال غرب شیراز واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سپیدان بیضا سازمان اورژانس فارس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سپیدان بیضا مجلس شورای اسلامی سپیدان بیضا سازمان اورژانس فارس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فارس اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور