Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:05:25 GMT

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۳۰۲

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با پیگیری خاص استاندار تهران ۷۰ میلیارد تومان به بیمارستان‌های نیمه‌تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از اعضای شورای شهر و روستا به مناسبت روز شوراها گفت: پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان تهران احصاء شده و بر آن هستیم تا با برنامه‌ریزی تا پایان مدت قانونی دولت پروژه‌های ناتمام اثر گذار که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پروژه‌های تاثیرگذاری که مدیریت شهری بعدی نیز باید پیگیری کند جزو برنامه‌های ما است که شرایط کرونا بر روند کار تاثیر گذاشته و امید است به زودی از این شرایط عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: با پیگیری خاص استاندار تهران ۷۰ میلیارد تومان به بیمارستان‌های نیمه‌تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

چراغعلی افزود: یکی از عوامل تاثیرگذار بر روند مشارکت در انتخابات، شوراها هستند که امید است تجدید نظر در وضعیت صلاحیت‌ها صورت گیرد و افرادی که مستنداتی برای تایید صلاحیت دارند، پیگیری کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران تخت بیمارستانی سلامت استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت