Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:54:20 GMT

۴۵۰ واحد صنفی استان بوشهر مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۳۶۷

۴۵۰ واحد صنفی استان بوشهر مهر و موم شد

سید حسین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود عمده واحدهای صنفی استان بوشهر نیز در اعمال محدودیت‌ها همکاری قابل توجهی داشتند و با شرایط قرمز کرونایی  واحدهای خود را برای مدت ۲ هفته تعطیل کردند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم که همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند برای سومین هفته است که برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا کسب و کار خود را تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی ادامه داد: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی همچنان به صورت جدی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی تداوم دارد تا با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: این موضوع در بخش توزیع کالاهای اساسی نیز مدنظر قرار گرفته تا از ایجاد صف و اجتماع‌های خطرناک همراه با احتمال شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.
حسینی ادامه داد: در این ارتباط از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون یکهزار و ۶۰۰ تن برنج هندی در سه مرحله جذب شده و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در بین قشرهای آسیب‌پذیر در حال توزیع است.
وی افزود: در ارتباط با شکر نیز میزان موردنیاز بخش صنف و صنعت با قیمت هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی تامین می‌شود و در بخش خانوار نیز یکهزار تن در اختیار واحدهای بسته‌بندی کننده قرار گرفته تا با قیمت هر کیلو هشت هزار و ۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده نهایی برسانند.
حسینی اظهار داشت: با هدف تامین گوشت موردنیاز نذرهای هم استانی‌ها، ۵۲ تن در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفته است.

برچسب‌ها کرونا بوشهر گناوه اصناف ستاد تنظیم بازار پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر گناوه کرونا بوشهر گناوه اصناف ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی