Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اصفهان گفت: ۵۹۳ نفر از ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش ایمنا، حسین سیستانی در مورد نتایج بررسی صلاحیت‌ها کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا توسط هیئت نظارت، با تاکید بر اینکه برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴ شهر شهرستان اصفهان، ۵۹۳ نفر از ثبت نام کنندگان از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، تأیید صلاحیت شدند اظهار کرد: طبق بررسی‌های نهایی از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات پیش رو مجموعاً صلاحیت ۵۹۳ داوطلب تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، ۵۱ نفر نیز انصراف داده اند. فرماندار اصفهان با بیان اینکه برای ۱۳ کرسی شورای اسلامی کلان‌شهر اصفهان مجموعاً ۶۶۰ نفر ثبت نام کردند.

فرماندار اصفهان ادامه داد: پس از بررسی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان، مجموعاً ۳۹۸ نفر تأیید و ۳۴ نفر از حضور در انتخابات انصراف داده اند.

سیستانی اضافه کرد: در شهر بهارستان نیز از مجموع ۱۳۷ داوطلب ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی، پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت ۶۸ نفر احراز گردید؛ همچنین از مجموع ۱۳۷ ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات شهر بهارستان ۷ نفر انصراف خود را اعلام کرده اند.

کد خبر 490139

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسین سیستانی فرماندار اصفهان انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات هیئت های اجرایی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6094825

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد