Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:40:02 GMT

کاهش دما هوای مازندران تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۴۶۲

کاهش دما هوای مازندران تا هفته آینده

هوشنگ بهزادی گفت: شاهد کاهش دما تا ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهیم بود، وزش باد نسبتا شدید، رگبار، باران و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و مواج شدن دریا را مواجه می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ بهزادی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شرایط  سطح زرد و هشدار هواشناسی اظهار کرد: با ایجاد شکل‏ گیری جریانات خنک شمالی و عبور متناوب امواج که از دیروز شروع شده بود تا امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان نوع مخاطره در چند روز آینده، خاطرنشان کرد: شاهد کاهش دما تا 5 تا 10 درجه سانتیگراد خواهیم بود، وزش باد نسبتا شدید، رگبار، باران و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و مواج شدن دریا را مواجه می شویم.

رئیس هواشناسی آمل تصریح کرد: آسیب به سازه های کم مقاوم و پوشش خزانه های برنج از رخدادهایی است که پیش بینی می شود، به همین خاطر به مقاوم‏سازی پوشش گلخانه‌ها و خزانه برنج ، ...بپردازند.

بهزادی ادامه داد: کوهنوردان در حال حاضر به ارتفاعات صعود نکنند، از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل وقوع صاعقه پرهیز کنند.

وی با اشاره به پیش بینی وضع هوای مازندران، گفت: تا دوشنبه هفته آینده تداوم ناپایدارخواهیم داشت، و از بعدازظهر امروز در مناطق ساحلی و جلگه ای گاها بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات رگبارورعدوبرق و وزش باد را شاهد هستیم.

رئیس هواشناسی آمل بیان کرد: از پنجشنبه هوایی ابری گاهی با بارندگی و وزش باد و از اواخر وقت با کاهش ناپایداری و از جمعه هوایی نیمه ابری و در بعدازظهر و شب با افزایش ابر در ارتفاعات با رگبار پراکنده در مازندران مواجه خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: از شنبه هوایی نیمه ابری بتدریج ابری با رگبار پراکنده و از شب با بارندگی و وزش باد و از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده بارندگی ، وزش باد و کاهش دما شاهد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به تغییرات الگوها و نقشه های هواشناسی در فصل بهار، تغییرات پیش بینی نیز معمولا در این فصل بیشتر بوده و لذا در صورت مشاهده چنین تغییراتی ، سعی می شود پیش بینی جدید تهیه و در دسترس قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزش باد نسبتا وزش باد وزش باد کاهش دما پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را برای امروز، پنجم اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان هواشناسی وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را در ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان ابری و احتمال بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید / ‏‏ بیشینه دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۰ درجه سانتی‌گراد

اردبیل: آسمان صاف تا کمی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۱۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۴ درجه سانتی‌گراد

اهواز: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی / بیشینه دما: ۳۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد

بوشهر: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی / بیشینه دما: ۳۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد

تبریز: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۹ درجه سانتی‌گراد

تهران: آسمان کمی ابری و مه صبحگاهی در بعدازظهر نیمه ابری / بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

رشت: آسمان صاف تا نیمه ابری و مه آلود / بیشینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

شیراز: آسمان به تدریج ابری و بارش پراکنده گاهی رگبار و رعدوبرق / بیشینه دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۱ درجه سانتی‌گراد

کیش: آسمان صاف همراه با غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر / بیشینه دما: ۳۰ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد

مشهد: آسمان به تدریج ابری رگبار باران با احتمال رعدوبرق / بیشینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

ساری: آسمان ابری همراه با بارش پراکنده / بیشینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد

یزد: آسمان رگبار باران با احتمال رعدوبرق گاهی افزایش باد / بیشینه دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 747546

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران