Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@06:27:59 GMT

ورود مسافر پاکستانی به ایران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۵۷۳

ورود مسافر پاکستانی به ایران ممنوع شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تصمیمات مدیریت کرونا استانی ورود مسافر پاکستانی به داخل خاک کشور از ۸ اردیبهشت ماه جاری به پایانه مرزی میرجاوه ممنوع است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، ایوب کرد روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد مدیریت کرونا استانی دستورالعمل های لازم از سوی این اداره کل به تمامی دستگاههای مستقر در پایانه مرزی میرجاوه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته هندی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این اداره کل بر اجرای تمامی دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا اهتمام ویژه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خروج مسافران از این پایانه مرزی به پاکستان بلامانع است اما ورود ممنوع است.

کرد گفت: تبادلات تجاری با کشور دوست و همسایه پاکستان همچون روال گذشته با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

این در حالیست که یک منبع در گمرک میرجاوه گفت: هنوز دستورالعمل ممنوعیت ورود اتباع خارجی به این گمرک ابلاغ نشده است.

باوجودی که دولت ورود مسافران از هند و پاکستان را ممنوع اعلام کرده، اما روح‌الله لطیفی، سخنگوی گمرک کشور امروز گفته است: «بعد از گذشت چهار روز هنوز ابلاغ ممنوعیت ورود اتباع به دست آنها نرسیده است و مسافران از مرزهای زمینی پاکستان به ایران تردد می‌کنند.»

به گفته لطیفی، ۸۰ مسافر پاکستانی و پنج ایرانی امروز از مرز میرجاوه به تفتان پاکستان و ۷۲ پاکستانی و چهار  ایرانی از مرز تفتان پاکستان به مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان وارد شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مرز ایران و پاکستان پایانه مرزی میرجاوه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست