Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:10:04 GMT

بررسی ایرفون یوربیتس 3 | Urbeats 3

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۵۷۸

بررسی ایرفون یوربیتس 3 | Urbeats 3

هدفون های شرکت بیتس از گذشته تا کنون بسیار پرکاربرد و پرفروش هستند. این محصولات طرفداران بسیاری را در بازار هدفون ها به خود اختصاص داده است. محبوبیت برند beats پس از مشارکت با شرکت اپل چند برابر شد. هدفون ها، هدست ها و ایرفون های این شرکت فروش بسیاری دارند و تمام مدل ها و برای تمامی کاربری ها طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرفون یوربیتس 3، راحت و با کیفیت طراحی بدنه: این محصول در دسته هدفون های اتصال با سیم قرار گرفته است. بدنه آن از مواد مستحکم و با کیفیتی ساخته شده است که با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد. سیم اتصال دو هدفون و کابل اتصال به دستگاه نیز جنس مرغوب و انعطاف پذیری دارد. کابل کانکتور این هدفون به شکل تخت طراحی شده است. این طراحی سبب می شود تا این محصول در برابر گره خوردن و به هم پیچیده شدن از خود مقاومت نشان دهد.

 این کابل طولی معادل 120 سانتی متر دارد. این مقدار استاندارد است و به راحتی می توانید در تمام مکان ها از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که هدفون سیمی Urbeats 3 از هر دو پورت لایتنینگ و جک 3.5 میلی متری جهت اتصال به دستگاه استفاده کرده است. این هدفون در دو نسخه جداگانه به بازار عرضه شده است. اگر کاربران دستگاه های هوشمند اپل هستید، می توانید هدفون Urbeats 3 با کابل لایتنینگ را خریداری کنید. دستگاه های اندرویدی از پورت و جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کنند که کاربران آن ها می توانند از مدل 3.5 میلی متری آن استفاده کنند. سازگاری هدفون بیتس سری 3 با اغلب دستگاه های موجود در بازار، به تعداد طرفداران آن افزوده است.

هدوفون Urbeats 3 را می توانید در رنگ های سفید، مشکی، گلد (طلایی)، بنفش و ... خریداری کنید. تنوع رنگ بندی این محصول به قدری است که به راحتی می تواند پاسخگوی سلیقه مصرف کنندگان باشد. جعبه این کالا ابعادی معادل 140*135*70 میلی متر دارد و وزن آن تنها 18 گرم است.

داخل جعبه این محصول، سری های گوشی یدک با ابعاد متفاوت قرار گرفته است تا تمامی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. این سری ها از جنس سیلیکون ساخته شده است.

راحتی: گوشی های هدفون بیتس سری یوربیتس 3، به راحتی داخل گوش قرار می گیرند و به راحتی هم از آن خارج نمی شوند. با این حال هیچ گونه فشار اضافی به گوش وارد نمی کنند. به همین دلیل اگر در حال پیاده روی یا انجام تمرینات ورزشی هستید، هدفون های یوربیتس 3 از گوش شما خارج نمی شوند. این محصول طراحی کاملاً ارگونومیکی دارد و در استفاده های طولانی مدت شما را خسته نمی کند. به همین دلیل اگر به طور مداوم در جلسه های طولانی صوتی شرکت می کنید، هدفون یوربیتس 3 را انتخاب کنید.

این محصول دارای خاصیت ضد تعریق و ضد چرب شدگی است به همین دلیل در تمامی محیط ها و در تمامی حالت ها (انجام تمرینات ورزشی) می توان از این هدفون ها استفاده کرد.

این هدست ها به راحتی حمل می شوند و ابعاد کوچک آن ها سبب شده است تا به راحتی در کیف و یا جیب شما جای بگیرند.

میکروفون: هدفون های سری 3 یور بیتس، دارای قابلیت کاهش نویز بسیار قوی هستند. اگر در یک محیط شلوغ مانند اداره، اتوبوس، مترو و ... مشغول مکالمه هستید، نگران انتقال پیدا کردن صدای پس زمینه نباشید. صدای شما شفاف به مخاطب ارسال می شود. این صدا بدون هیچ گونه تغییری به گوش مخاطبتان می رسید و این در حالی است که برخی از هدفون های هم رده موجود در بازار، تغییراتی بر روی صدای شما ایجاد می کنند.

این ویژگی هدفون های Urbeats 3 را به یک هدفون مناسب جهت مکالمه و برقراری تماس های صوتی و تصویری تبدیل کرده است.

روی بدنه این محصول یک ریموت جهت برقراری تماس و قطع و وصل آن تعبیه شده است که کار با آن را بسیار ساده تر می کند.

کیفیت صدا: ایرفون Urbeats 3 صدایی خنثی و شفاف تولید می کند. این محصول می تواند فرکانس های زیر و بم را به خوبی تشخیص داده و انتقال دهد. به همین دلیل برای تمامی ژانرهای موسیقی مناسب به نظر می رسد. تفکیک صدای این هدفون سیمی بیتس بسیار مناسب است. اگر به سبک موسیقی هیپ هاپ علاقه دارید، هدفون یور بیتس 3 را انتخاب کنید زیرا صدای باس تولید شده توسط این هدفون ها بسیار قوی است.

هدفون های Urbeats 3 نشت صدای بسیار کمی دارند به همین دلیل در محیط های آرام و بدون سر و صدا می توانید به موسیقی مورد علاقه خود با صدای بلند گوش دهید. بدون این که اطرافیان صدای موسیقی شما را بشنوند.

فرکانس پاسخگویی این هدفون 20 الی 22000 هرتز و حساسیت آن 115 دسی بل است.

گیمینگ: هدفون های یوربیتس سری 3، هدفون های مقرون به صرفه ای هستند که برای کاربری های عمومی و روزمره گزینه مناسبی به نظر می رسند. این هدفون ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. به همین دلیل برای برخی از کاربردهای خاص نیز می توان از آن استفاده کرد. به عنوان مثال برای گیمینگ و بازی های ویدئویی هدفون Urbeats 3 می تواند گزینه مناسبی باشد. این هدفون ها از طریق سیم به سیستم شما متصل می شود و به همین دلیل تاخیر انتقال صدای بسیار کمی دارند. تاخیر کم سبب می شود تا صدا هم زمان به هم گروهی شما ارسال شود و بازی به بهترین شکل ممکن انجام شود. سخن پایانی

هدفون Urbeats 3 دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این ویژگی ها هدفون یوربیتس را به یک محصول کارآمد و با کیفیت تبدیل کرده است. اگر به دنبال یک هدست همه کاره، میکروفون دار و راحت می گردید، هدفون یوربیتس سری 3 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای خرید هدفون Urbeats 3 می توانید به سایت تهران اسپیکر مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای مجیر فایل صوتی جواد ظریف فریدون عباسی دعای روز شانزدهم رمضان بیتس رپرتاژ آگهی ماه رمضان دعای مجیر فایل صوتی جواد ظریف فریدون عباسی دعای روز شانزدهم رمضان هدفون ها همین دلیل هدفون Urbeats 3 آن استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است
  • کافی است انسان باشد!
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است