Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال بیان کرد خط دفاعی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خیلی آسیب پذیر ظاهر شده است

بهزاد داداش زاده در مورد استقلال صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، داداش زاده، در خصوص تساوی بدون گل استقلال مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

به خاطر شرایط جدول طبیعی بود که هر دو تیم کمی با احتیاط در میدان ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر برگزاری هر سه روز یکبار مسابقات بازی‌ها فشرده است و خستگی در ساق بازیکنان دیده می‌شد. از سوی دیگر استقلال دور رفت را بسیار تهاجمی و پرانرژی شروع کرد. تیم‌ها با گذشت چند هفته و برگزاری مسابقات دور رفت به شناخت خوبی از هم رسیده‌اند. به این موارد آنالیز دقیق تیم‌ها از یکدیگر را هم اضافه کنید. همه این موارد باعث تساوی بدون گل شد.

او افزود:

تیم الاهلی تیم بدی نبود. این تیم نماینده عربستان و میزبان رقابت‌ها است. آنها هم تمام تلاش خود را انجام دادند که ابتدا متحمل شکست نشوند و بعد از آن دنبال کسب سه امتیاز باشند. چون اگر الاهلی عربستان برابر استقلال شکست می‌خورد، شانس صعودش خیلی کمتر از حالا بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره صعود شاگردان مجیدی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

کار صعود از گروه، به همت بازیکنان استقلال بستگی دارد. شاگردان مجیدی برای دفاع از آبروی استقلال و فوتبال ایران، باید با تمام قوا در زمین مسابقه حاضر شوند. استقلال مقابل الشرطه چیزی برای از دست دادن ندارد و باید برنده از زمین مسابقه خارج شود. استقلال برای پیروزی مقابل الشرطه عراق باید تمرکز زیادی در کار‌های دفاعی داشته باشد. ثبت اولین گل، حفاظت از آن اهمیت زیادی دارد. اگر صرفا دنبال به ثمر رساندن گل‌های زیاد باشد چه بسا الشرطه از این فرصت استفاده کافی را کند. متاسفانه خط دفاعی استقلال خیلی آسیب‌پذیر است.

او پیرامون انگیزه‌های تیم الشرطه عراق مقابل استقلال تصریح کرد:

چه در سطح ملی و چه باشگاهی تیم‌های عراقی با انگیزه زیادی مقابل نمایندگان ایران ظاهر می‌شوند. الشرطه عراق به دنبال اثبات شایستگی‌هایش است و با تمام قوا مقابل استقلال قرار می‌گیرد. شاگردان مجیدی باید مراقب ضدحملات رقیب خود باشند. روی کاغذ شانس پیروزی استقلال بیشتر است.

داداش‌زاده با اشاره به تعویض‎های استقلال مقابل الاهلی عنوان کرد:

به خاطر برگزاری فشرده رقابت‌ها همه تیم‌ها آثار خستگی و افت انرژی را دارند؛ بنابراین تعویض‌ها در این رقابت‌ها کلیدی است. بهتر است کادرفنی استقلال زودتر تصمیم به تعویض بگیرند تا اینکه اتفاقی بیفتد و در واکنش به آن دست به تغییرات بزنند. برای مثال سعید مهری بازیکن باانگیزه‌ای است، اما چون کادرفنی از وی و چند بازیکن دیگر شناخت کافی ندارند، نتوانست طبق انتظار کادرفنی پیش برود و با اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، باز تعویض شد

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با محمود کلهر: جواد منافی به قدری خوب بود که پست مجتبی محرمی را عوض کرد باشگاه پرسپولیس: با چه معیاری، یک تیم را در شرایط نابرابر وادار به حضور در دربی می‌ کنند؟ سعید آذری: چهار فولادی کرونا مثبت هستند و اجازه خروج از عربستان ندارند مارکو وراتی خطاب به پپ گواردیولا: خفه شو؛ دنبال چه هستی؟ برد در بازی رفت به عنوان تیم میهمان و رکورد 100% صعود تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایط مقابل سپاهان فرار می‌گیرد که پس از مدتها خط دفاعی چهار نفره این تیم با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر تغییر می‌کند.

با این حال دو مهره پرسپولیس در قلب خط دفاعی همانند بازی‌های گذشته با حضور حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در بازی حساس سپاهان شکل خواهد گرفت.

این دو بازیکن که در این فصل هر یک پنج گل زده‌اند و جزو برترین گلزنان فصل سرخ‌ها در لیگ به حساب می‌آیند، علاوه بر وظیفه سنگین دفاع مقابل برترین خط حمله لیگ می‌توانند به خط حمله پرسپولیس نیز با گلزنی‌شان کمک کنند.

تقابل کنعانی و گولسیانی با خط حمله زهردار سپاهان در ورزشگاه آزادی روز جذابی را در لیگ برتر رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر