Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور گفت:‌ بحران کرونا نقش روانشناسان و مشاوران را در شاخص‌های سلامت روانی جوانان و خانواده‌ها بیش از پیش نمایان کرد.

به گزارش برنا؛ «اعظم کریمی» اظهار داشت: در این روزهای کرونایی نقش بی بدیل مشاوران و روانشناسان در بهبود وضعیت روانشناختی و التیام آلام مردم و آرامش و سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است و تلاش آنها در بالا بردن حس پذیرش افراد، ارائه سبک زندگی متناسب با ویروس کرونا، اصلاح باورهای نادرست افراد در خصوص ویروس و مدیریت هیجان و احساس افراد؛ وضعیت روانشناختی مردم را بهبود بخشیده و کمک شایانی به حوزه سلامت کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ این بحران توجه به جایگاه پیشگیری در نظام سلامت کشور را بارزتر و نقش روان شناسان و مشاوران را در شاخص های سلامت روانی جوانان و خانواده ها نمایان‌تر کرد. امیدوارم به لطف خداوند بزرگ و با تداوم و استمرار تلاش‌های شما، شاهد افزایش نشاط اجتماعی و بهبود سلامت روانی جامعه باشیم.

کریمی همچنین ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور به کلیه مدیران، روانشناسان و مشاوران متخصص و متعهد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سراسر کشور، از اهتمام دلسوزانه شما عزیزان که برای آرامش روانی جامعه، امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده سالم جوانان و پیشگیری از طلاق تلاش می کنند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، اعظم کریمی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اردیبهشت ماه ۹۹ در گفت وگو با ایرنا از فعالیت ۳۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور خبر داده بود.

به گفته وی، اضطراب و تنش ناشی از شیوع ویروس کرونا، وسواس، عدم توان تحمل ابهامات در رابطه با این بیماری و همچنین اختلاف و ناسازگاری زوجین و فرزندان از مهمترین علل مراجعه به مراکز مشاوره در مدت شیوع کرونا است.

۹ اردیبهشت مصادف با ۲۸ آوریل، هر ساله به عنوان روز روانشناس و مشاور در سراسر جهان شناخته می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان اعظم کریمی مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان