Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از اشغال۸۰ درصد تخت های ICU در هرمزگان خبر داد.
دکتر حسین فرشیدی در نشست خبری اینترنتی اظهار  کرد: در خصوص ویروس جهش یافته هندی و آفریقای جنوبی در هرمزگان نمی شود اظهار نظر کرد، چون منتظر پاسخ انستیتو پاستور هستیم که نتیجه  تست های ارسال شده  را اعلام‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرشیدی با بیان این که   شهرستان میناب جهت پوشش بیماران بدحال شرق استان و شهرستان بندرلنگه جهت پوشش بیماران غرب استان تقویت شده افزود: در بندرلنگه تخت های اختصاص داده شده به کووید، پر شده است.
 وی اضافه کرد: در شرق استان افزایش بیماران شیب ملایم تری  دارد.
وی با بیان این که در بندرعباس بیمارستان های خلیج فارس، سه بیمارستان نظامی و سایر بیمارستان های خصوصی بیماران سرریز شهیدمحمدی را پذیرش می کنند  اعلام کرد: بیمارستان شهید محمدی همه بیماران بدحال را پذیرش می کنند.
وی با اشاره به این که ۵۸ تخت در چند روز اخیر به بخش  ICU  بیمارستان شهید محمدی اضافه شده است، اضافه کرد: ۹ بخش در بیمارستان شهید محمدی فعال است و امکان پذیرش و افزایش تخت ها به تعداد ۱۰۰ تخت وجود دارد.
فرشیدی ادامه داد: بیماران دارای علائم بیماری کووید، از خود درمانی خودداری کنند و سریعا به مراکز درمانی جهت دریافت داروهای مناسب مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این که از فروردین ماه تاکنون ۸۰ درصد پرسنل بهداشتی درمانی واکسن کاوید دریافت کرده اند، افزود: تاکنون حدود ۲ هزارنفر در کارآزمایی بالینی واکسن پاستور ایرانی ثبت نام کرده اند که از شنبه واکسیناسیون آغاز خواهد شد.
وی گفت: از روز گذشته نیز جهت افراد بالای ۸۰ سال و تعداد عمده بیماران خاص واکسن دریافت کرده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا کرونا هندی کرونا آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد