Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از آغاز یازدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه با توزیع ۱۵۶ هزار بسته معیشتی در استان البرز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرهنگ پاسدار مهران طیران گفت: رزمایش کمک های مومنانه پس از شیوع ویروس منحوس کرونا با دستور مقام معظم رهبری از ماه مبارک سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۱۰ مرحله آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سپاه و بسیج با کمک تمام نهادها و تشکل ها همچون اوقاف و امور خیریه، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، آستان قدس رضوی، شهرداری ها،‌ استانداری و... و با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج این تفکر جمعی را شکل داده است.
وی گفت: یازدهمین مرحله از این رزمایش نسبت به مراحل قبلی تفاوت کمی دارد به طوریکه در مراحل گذشته رزمایش با اعلام رمز عملیات از سوی فرمانده سپاه استان در نواحی مختلف سپاه البرز با مرکزیت استان آغاز می شد ولی در سال جاری این رزمایش از صبح امروز در نواحی سپاه آغاز شده و سپس مراسم نمادین استانی آن در عصر امروز در مصلای نماز جمعه کرج برگزار می شود.
طیران افزود: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ۱۵۶ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)‌و تبلیغات اسلامی استان تهیه شده که توزیع آن از امروز آغاز می شود.
وی تصریح کرد: در این رزمایش ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته از سوی سپاه و بسیج، ۱۰ هزار بسته از سوی آستان قدس رضوی، ۲۳ هزار و ۵۰۰ بسته از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۰ هزار بسته از سوی تبلیغات اسلامی و ۱۰۰ هزار بسته نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ تهیه شده است.
وی گفت: همچنین قرار است علاوه بر توزیع ۲۳ تن گوشت مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۸ سری جهیزیه از سوی سپاه و بسیج و ۱۷ سری جهیزیه نیز از سوی ستاد اجرایی به زوج های جوان اهدا شود.
یازدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه عصر امروز در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بسیج سازندگی مواسات همدلی ستاد اجرایی فرمان کمک های مومنانه یازدهمین مرحله استان البرز سپاه و بسیج بسته از سوی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود

ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از پیگیری واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی و همچنین ایجاد پایگاه میراث ملی این کارونسرا در سال ۱۴۰۳خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحیم خاکی روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا های ایرانی به ثبت جهانی رسید.

 
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
 
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش هایی از این بنا در نظر گرفته می شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
 
به گفته او کاروانسرای ینگی امام  از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی