Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@06:03:10 GMT

چندنفرحاضرند واکسن ایرانی دریافت کنند؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۱۱۳

نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی نشان می‌دهد که از هر ۱۰ شهروند بالای ۱۸ سال، تقریبا ۶ نفر حاضر است واکسن ایرانی دریافت کند. ناطقان: در نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران از شهروندان بالای ۱۸ سال کشور پرسیده شده است «وقتی واکسیناسیون شروع شود، شما حاضرید واکسن ایرانی دریافت کنید؟»

نتایج نشان می‌دهد که  ۵۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد از پاسخگویان پاسخ مثبت دادند و در مقابل ۳۵.۵ درصد حاضر نیستند واکسن ایرانی دریافت کنند. ۵.۷ درصد نیز به این سوال پاسخ ندادند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، است، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نظرسنجی را با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور و اندازه نمونه ۱۵۷۳ به شیوه مصاحبه تلفنی در تاریخ ۲۸ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اجرا کرده است. منبع: ایسنا برچسب ها: واکسن ایرانی ، کرونا ، دریافت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا دریافت واکسن ایرانی دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)