Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مرادی گفت: در بیمارستان شهدای شهرستان تخت خالی برای بیماران کرونایی نداریم و این شرایط بحرانی کرونا با قرنطینه خانگی کنترل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: وضعیت کرونا در شهرستان به حد بالایی رسیده و تاکنون از ۵ هزار و ۹۲۲ نمونه گیری بعمل آمده است و تست پی سی آر  ۲ هزار و ۳۸۰نفر مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از شیوع کرونا تاکنون در شهرستان ۷۱۹ نفر با تست مثبت کرونا بستری شده و هم اکنون هم تخت های بیمارستان شهدا پُر از بیمار بد حال بوده و این جای نگرانی دارد.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب افزود: همچنان وضعیت کرونایی شهرستان قرمز بوده و فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند که توصیه می کنیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک همکاری لازم در جلوگیری شیوع این بیماری داشته باشند و همچنین گروه های شغلی ۲،۳،۴ با تعطیلی واحد صنفی خود نهایت همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته باشند.

وی تاکید کرد: این شرایط تنها با کنترل وضعیت قرنطینه خانگی، رعایت مسائل بهداشتی مدیریت می شود و کسانی که مبتلا به این ویروس می شوند در همان سه روز ابتدا به مرکز ۱۶ ساعته درمانی شهرستان مراجعه و داروهای کنترل وضعیت دریافت کنند تا وارد فاز وخیم نشوند و همچنین در اجتماعات حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب