Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر پور حسینی از تایید صلاحیت ۸۴ درصد داوطلبان شورا‌های شهری لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ پور حسینی در این خصوص به رسانه ها ،اظهارکرد: یک هزار و ۴۸۵ نفرداوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهری این استان بودند که صلاحیت ۸۴ درصد آن‌ها تایید شده است.   او افزود: در مجموع صلاحیت ۲۳۵ داوطلب انتخابات شورا‌های شهری این استان توسط هیات‌های اجرایی و نظارت تایید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان از این تعداد ۱۳۸ نفر توسط هیات‌های اجرایی و ۹۷ نفر نیز پس از بررسی هیات‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند.

  او ادامه داد: داوطلبان انتخابات شورا‌ها که نسبت به رد صلاحیت خود معترض هستند چهار روز برای اعلام اعتراض مکتوب به هیات‌های نظارت مهلت دارند.   پورحسینی  با بیان اینکه افرادی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض خود را از امروز نهم اردیبهشت به مدت چهار روز اعلام کنند،تاکید کرد: این افراد باید اعتراض خود را همراه با دلایل رد صلاحیتی که از سوی فرمانداری به آن‌ها اعلام شده است به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری تحویل دهند.    او درپایان ضمن اشاره  به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر ،گفت: اگر افرادی هم تایید صلاحیت شدند، اما تخلفات آن‌ها در راستای تبلیغات پیش از موعد مقرر محرز شود در رد صلاحیت نهایی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی تائید صلاحیت ها انتخابات شورا ها شورا های شهری رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد توکلی، در حاشیه سومین همایش شورا‌های اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شورا‌های اسلامی که نمایندگان مردم در روستا‌ها و شهر‌ها هستند، اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال‌های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح‌های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می‌شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران