Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتظری گفت: افتتاح اولین پیشخان کتابخانه ای خراسان رضوی در منطقه ۱۲ مشهد گامی موثر برای رشد سرانه فرهنگی در این محله نوین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجتبی منتظری» امروز پنج شنبه (۹ اردیبهشت) در مراسم افتتاح اولین پیشخان کتابخانه ای خراسان رضوی با همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با همکاری شهرداری منطقه 12 ضمن تشکر از اقدامات متنوع فرهنگی اداره کل گفت: این اتفاق مبارک فرهنگی در منطقه 12 مشهد گامی موثر برای رشد سرانه فرهنگی در این محله نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شهر مشهد افزود: با امضای تفاهم نامه بین مدیریت شهری و شهرسازی مشهد و اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در سال 1400،  واگذاری 10 الی 15 ساختمان برای افتتاح کتابخانه های عمومی در سطح شهر انجام خواهد شد.

 

منتظری گفت: امیدوارم با کمک و حس تعلق اهالی منطقه 12 به پیشخان کتابخانه ای، رشد و ترویج این قبیل برنامه های فرهنگی و تبدیل آن به یک کتابخانه عمومی ثابت را داشته باشیم.


گفتنی است تفاوت کتابخانه با پیشخان در فضای در نظر گرفته شده برای مطالعه و نیز بخش های متعددی که به منظور خدمت رسانی به گروه های مختلف سنی از جمله کودک، نوجوان و بزرگسال وجود دارد می باشد. پیشخان ها به منظور تسهیل دسترسی مخاطبین در امانت و بازگشت کتاب راه اندازی شده اند.


شایان ذکر است پیشخان کتابخانه ای نور امید شعبه کتابخانه عمومی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مساحتی بیش از 50 مترمربع وگنجایش بالغ بر 5000 نسخه کتاب دارد که در 2 شیفت پس از وضعیت قرمز کرونایی و بازگشایی مجدد کتابخانه ها به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی ارایه خدمات خواهد نمود.
علاقمندان می توانند جهت عضویت در کتابخانه به سایتSAMANPL.IR  مراجعه و درخواست عضویت خود را ثبت نمایند.
 
 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی خراسان رضوی سرانه فرهنگی شهرداری مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است