Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از انقلاب اسلامی همواره یکی از نهادهای پیشگام در خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور بوده است.

نهادی که نامش با یاد مرحوم حاج عبدالله والی اسطوره خدمت و کار جهادی در قلب مردم بشاگرد یاد می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای را به مردم محروم بشاگرد ارائه کرده است و هم‌چنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد همواره در ماه مبارک رمضان در کنار مردم روزه‌دار بشاگرد بوده است و سفره افطار ایتام و مستمندان را فراموش نکرده است.

ابراهیم ابراهیمی معاون کمیته امداد سردشت بشاگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان خدماتی از سوی کمیته امداد سردشت به مردم محروم منطقه ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در این ماه مبارک ۸۰ سبد غذایی بین ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهر سردشت به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال توزیع شد.

ابراهیمی افزود: همچنین پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم و افطاری در راستای طرح اطعام مهدوی بین ایتام و نیازمندان روستاهای گافر بشاگرد به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال صورت گرفت.

معاون کمیته امداد سردشت از احداث سرویس بهداشتی برای نیازمندان خبرداد و گفت: ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت با مشارکت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در روستای سیل زده سگن احداث شد.

ابراهیمی بیان کرد: این طرح با هزینه و ارزش یک میلیاد و هشتصد میلیون ریال که مبلغ  ۹۰۰ میلون ریال توسط کمیته امداد و ۹۰۰ میلیون ریال توسط گروه جهادی تامین شده است.

وی افزود: روستای سگن از روستاهایی است که بعد از سیل سال ۹۸ مردم به مکانی دیگر جابه‌جا شده اند و اهالی این روستا نیازمند به احداث مسکن می‌باشند که امیدواریم با کمک خیرین و نیکو کاران بتوانیم مشکل مسکن این عزیزان را مرتفع نماییم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد ماه مبارک رمضان بشاگرد کمیته امداد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس