Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:20:24 GMT

طرح هوشمند کنترل بیماری کرونا تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۵۴۱

طرح هوشمند کنترل بیماری کرونا تداوم دارد

کارخایی از تداوم طرح هوشمند کنترل بیماری کرونا شامل ممانعت از تردد بیماران کرونایی از مناطق قرمز رنگ در سطح استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان،«ایرج کارخایی» در جلسه پدافند زیستی ستاد کرونای استان سمنان با بیان اینکه تداوم اجرای طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا ویروس باهدف ریشه‌کنی این ویروس منحوس با جدیت در دستور کار است گفت: کمیته پدافند زیستی مسئول اجرای طرح کنترل هوشمند مبتلایان کرونا در استان سمنان بوده که با همکاری و تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و فرمانداری‌ها اجرای این طرح در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود: با توجه به موج چهارم شیوع کرونا ویروس و تغییر رنگ بندی شیوع این ویروس منحوس به قرمز در بیشتر شهرستان‌های استان، لازم است طرح‌های پیشگیرانه به صورت مستمر عملیاتی شود.

 

وی افزود: در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، انجام محدودیت یکی از مؤلفه‌های مهم برای قطع زنجیره شیوع کرونا است که با جدیت این طرح باید در گام اجرایی قرار گیرد همچنین یکی از نتایج خوب طرح کنترل هوشمند مبتلایان به کرونا، جلوگیری از تردد مبتلایان به کرونا ویروس در مناطق شهری و روستایی و ارائه ندادن خدمات به این افراد است.

 

کارخایی گفت: براساس ابلاغیه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از ورود و ارائه خدمات به افرادی مبتلا به کرونا در تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و شهرداری‌ها، شرکت‌های مسافربری، راه آهن، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات مسافربری هوایی ممنوع است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح هوشمند کنترل بیماری کرونا انجام محدودیت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت