Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان، با تبریک میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: برنامه‌هایی که امسال در خصوص توجه به نیازمندان تدارک دیده‌شده دو برنامه ایران همدل اطعام مهدوی و ایران مهربان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه طرح ایران همدل از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد، گفت: در خصوص اجرای این طرح ۳۵ آشپزخانه مهدوی در استان راه‌اندازی شده است که در نظر داریم تا پایان ماه رمضان، ۳۵ هزار پرس غذای گرم و ۴۵ هزار جیره غذایی خشک، بین نیازمندان استان توزیع کنیم.
مبشری تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۶ هزار پرس غذای گرم و ۸۵۰۰ بسته غذایی خشک تهیه و بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.
مبشری بابیان این اینکه همه این اقدامات با کمک و مشارکت خیران و مردم نیکوکار بوده است، گفت: از همه نیکوکاران دعوت می‌کنیم با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و اهداء کمک‌های خود با مشارکت در طرح ایران همدل اطعام مهدوی، ، یاریگر نیازمندان در این ماه مبارک رمضان باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح ایران مهربان در خصوص حامی یابی برای ایتام اعلام و یادآور شد: بیش از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدند که از این تعداد بیش از ۱۵۰۰ نفر فاقد حامی هستند.
مبشری خاطرنشان کرد: امید است که در قالب طرح ایران مهربان تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت و همراهی خیران و مردم نیکوکار، هیچ فرزند محسنین و یتیمی بدون حامی در استان نباشد.
وی در خصوص درگاه‌های مشارکتی طرح  ایران مهربان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین، تأکید کرد: خیران نیکوکار  می‌توانند با مراجعه به سامانه ekram.emdad.ir ، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا تماس با شماره ۰۷۴۳۳۲۳۲۵۶۵ سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را عهده‌دار شوند.

46

کد خبر 1509791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ماه مبارک رمضان ایران مهربان طرح ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند