Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:11:59 GMT

ثبت‌نام تاکنون ۲۵۰۰ نفر برای دریافت سهمیه انسولین در یزد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۵۷۱

ثبت‌نام تاکنون ۲۵۰۰ نفر برای دریافت سهمیه انسولین در یزد

دکتر سیدمحمدآقایی میبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که رعایت حقوق شهروندی در بحث ثبت نام سهیمه انسولین از جمله دغدغه‌های مرکز دیابت استان است، اظهار کرد: با توجه به این‌که برخی از شهروندان امکان استفاده از موبایل یا رایانه شخصی برای ثبت نام سهمیه انسولین ندارند، این مرکز سعی کرده با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز تحقیقات و درمانی دیابت استان و اتحادیه رایانه‌ای، شرایط لازم برای ثبت‌نام عموم جامعه هدف را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جامعه هدف دریافت انسولین قلمی در استان یزد را بیش از ۱۵ هزار نفر دانست و افزود: از دیروز تاکنون ۲۵۰۰ نفر برای دریافت سهمیه انسولین در سامانه www.ydrc.ir ثبت نام کردند.

مدیر مرکز تحقیقات درمانی دیابت استان یزد گفت: بر اساس تفاهم انجام شده شهروندان می‌توانند با مراجعه به کافی‌نت‌های سطح شهر و پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان نسبت به ثبت‌نام در سامانه دریافت سهیمه انسولین اقدام کنند.

دکتر آقایی با بیان این‌که هزینه ثبت‌نام در کافی‌نت هیچ ربطی به مرکز درمانی دیابت ندارد و هزینه ثبت نام در سامانه همچنان رایگان است، تصریح کرد: مبلغ ذکر شده مربوط به هزینه‌های کافی‌نت بود و فقط طی تفاهم انجام شده با اتحادیه رایانه‌ای استان این میزان هزینه برای بیماران دیابتی از ۲۵ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأکید می شود، شهروندانی که قادر به استفاده از موبایل و سیستم شخصی خود هستند می‌توانند بدون پرداخت هیچ مبلغی در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: انسولین یزد دیابت حقوق شهروندی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی