Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:39:07 GMT

قدم‌های گاز به ۵ روستای اندیمشک رسید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۵۹۰

قدم‌های گاز به ۵ روستای اندیمشک رسید

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طرح گازرسانی به ۵ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک در مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی بهره برداری رسید.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان امروز در این مراسم با اشاره به لزوم تلاش مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها گفت: تجهیز منابع خیلی خوبی در این منطقه انجام و بستر و زیرساخت‌ها برای کار‌های عمرانی مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در استان خوزستان گازرسانی به شهر‌ها ۹۹ درصد و در روستا‌ها ۹۰ درصد و در مجموع شهرستان اندیمشک هم ۹۹ درصد گازرسانی انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به تحقق طرح‌های مختلف در شهرستان، آینده خوبی برای این منطقه خواهیم داشت.

سلیمانی دشتکی یکی از معضلات را موضوع اشتغال دانست و ادامه داد: با گام‌هایی که در اندیمشک برداشته شده در زمینه اشتغالزایی بخشی از دغدغه‌ها برطرف می‌شود، البته در خوزستان مشکلات دیگری هم داریم، اما در سطح کشور و استان همدلی و عزم خوبی برای رفع این مشکلات دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق گام‌های بزرگی در استان باشیم.

عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: در اندیمشک در بخش روستایی و شهری ۹۹ درصد گازرسانی انجام شده است و از ۷۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان ۳۰۰ کیلومتر آن در ۳ سال اخیر اجرا شده است.

او افزود: با حمایت مسئولان اندیمشک سرعت اجرای طرح‌های گازرسانی اندیمشک در بخش الوار گرمسیری بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستا طرح گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد