Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@07:00:15 GMT

رکورد پسر پرسپولیس با لباس آبی ؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۶۸۰

رکورد پسر پرسپولیس با لباس آبی ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۹ کلین شیت در دور برگشت و ۱۰ هفته نباختن متوالی در دوره مربیگری محمود فکری موجب شد تا این دروازه بان باتجربه مورد توجه چند تیم قرار گیرد و در نهایت پیراهن تیم فوتبال گل گهر را برتن کند. این اتفاق به نظر می رسد در گل گهر هم برای او در حال تکرار است. در دور برگشت لیگ برتر این فصل هم اتفاقات خوبی برای علیرضا حقیقی رخ داده است؛ در حالی که گل گهربازی معوقه با فولاد را در کارنامه دارد علیرضا حقیقی در سه بازی کلین شیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با مس رفسجان – پیکان تهران و در نهایت صنعت نفت آبادان. به این روند به نظر می رسد این دروازه بان باتجربه می تواند به رکورد فصل گذشته اش حمله کند. او برای تکرار رکورد فصل گذشته باید در ۶ بازی از بازی های باقی مانده گل گهر کلین شیت کند که البته بازی های جام حذفی هم به علیرضا حقیقی در راستای رسیدن به این رکورد کمک خواهد کرد. از جمله بازی امروز با پارس جنوبی جم که می تواند با چهارمین کلین شیت این دروازه بان همراه باشد.

 

گل گهر جام حذفی را جدی گرفته و سودای قهرمانی در این بازی ها دارد و امروز هم با همه ی نفرات اصلی از جمله علیرضا حقیقی به میدان خواهد آمد، به خصوص که می داند تیم های دسته اولی در برابر تیم های لیگ برتر با انگیزه بازی می کنند. نمونه اش در بازی قبلی و در مصاف با مس کرمان، گل گهر به سختی و با نتیجه دو بر یک پیروز شد و علیرضا حقیقی یک ضربه پنالتی را از بازیکنان مس به زیبایی مهار کرد. البته که تکرار رکورد نساجی در گل گهر برای علیرضا حقیقی سخت است. به این دلیل که گل گهر تیمی است که تهاجمی فوتبال می کند و به همین دلیل دفعات بیشتری در خط دفاعی با چالش مواجه می شود اما سبک بازی نساجی دفاع و ضد حمله بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهرسیرجان علیرضا حقیقی کلین شیت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟