Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:35:34 GMT

پایگاه‌های بسیج در شهرستان رشت احیاء و تجهیز می‌شوند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۸۷۰۳

پایگاه‌های بسیج در شهرستان رشت احیاء و تجهیز می‌شوند

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی ظهر امروز در حاشیه تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: در این مرحله از تجهیز پایگاه‌های بسیج در شهرستان رشت، حدود 192 پایگاه مقاومت در سطح مساجد تجهیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هدف از تجهیز پایگاه‌های مقاومت را احیای پایگاه‌ها در سطح مساجد عنوان کرد و ابراز داشت: این اقدام به‌مناسبت ولادت باسعادت امام حسن(ع) انجام می‌شود و حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای تجهیز پایگاه‌های مقاومت هزینه می‌شود.

قاسمی از تقویت پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان رشت در ابعاد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خبر داد و بیان کرد: تقویت مسجد، پایگاه و همچنین پای کار بودن جوانان و استفاده جوانان از امکانات در سطح پایگاه‌ها از جمله اهداف مدنظر هستند.

اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی توسط بسیجیان سپاه رشت توزیع می‌شودسپاه" رفع معضلات حاشیه‌نشینی شهر رشت را در دستور کار خود داردجانشین سپاه گیلان در امور بسیج: دولت‌ زمینه مشارکت نیروهای بسیجی در سازندگی کشور را فراهم کندوی خاطرنشان کرد: از جمله امکاناتی که در این مرحله در اختیار پایگاه‌های بسیج در سطح مساجد قرار می‌دهیم در واقع اقلام فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، صندلی، بخاری، ویدیو پروژکتور، دوربین، پرینتر و تلویزیون است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه مردمی که زیر پرچم جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند بسیجی هستند بنابراین اقلام مذکور فقط برای استفاده بچه‌های بسیجی نیست بلکه هدف آن است که مساجد و پایگاه‌ها احیاء شوند و این اقلام برای استفاده عموم مردم منطقه است.

به گزارش تسنیم، تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام می‌شود.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه مرکزی رشت پایگاه های مقاومت تقویت پایگاه پایگاه های بسیج شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت