Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری آزمون هشتم فراگیر با حضور 560 هزار نفر اشاره و اظهار کرد: این آزمون که 38 هزار ظرفیت شغلی برای آن تعریف شده، در حال حاضر در مرحله مصاحبه قرار دارد و با طی این مرحله پذیرفته شدگان تا نیمه خرداد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه داوطلبان آموزش و پرورش برای ورود باید یک دوره در دانشگاه فرهنگیان را طی کنند، افزود: در کنار این آزمون، آزمون‌هایی هم برای فرزندان شهدا و همچنین فرزندان جانبازان بالای 70 درصد برگزار می‌شود که بر اساس برنامه ششم توسعه کشور باید استخدام شوند که 15 هزار ردیف شغلی برای آن‌ها تعریف شده که این آزمون هم در مرحله ثبت‌نام قرار دارند که با مساعد شدن شرایط بعد از پایان مهلت ثبت‌نام که 12 اردیبهشت است، آزمون آن برگزار خواهد شد.

وی به قانون مصوب مجلس برای تغییر وضعیت ایثارگران اشاره و تصریح کرد: اجرای این قانون نیازمند دستورالعملی است که باید توسط سازمان امور اداری، استخدامی و و برنامه و بودجه صادر شود که تلاش می‌شود قبل از موعد مقرر یعنی پایان خرداد صادر و انجام شود که آمار این افراد حدود 25 هزار نفر است که اگر تبدیل وضعیت شوند حکم آن‌ها از اول برای فروردین ابلاغ صادر خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه سازمان امور استخدامی در حال فراهم کردن شرایط برای برگزاری آزمون نهم استخدامی کشور است، ابراز امیدواری کرد، با فراهم شدن زمینه برگزاری این آزمون شامل آگهی، تا پایان خرداد، به شرط فراهم بودن شرایط به لحاظ کرونایی، آزمون در تیرماه برگزار شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با بیان اینکه معمولا حدود 25 دستگاه نیازمند استخدام نیرو هستند، ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش همواره نقش مهمی در جذب نیرو دارند.

وی با اشاره به اینکه خرید واکسن در سطح دنیا پیچیدگی خاص خود را دارد، کما اینکه خیلی از کشورها از جمله کانادا واکسن فایزر از آمریکا خرید کردند ولی هنوز تحویل نگرفته‌اند چرا که امریکا تصمیم به واکسیناسیون مردم خود در مرحله نخست گرفته است، ادامه داد: کشور ما هم قرارداد خرید 90 میلیون دز واکسن را به طرق مختلف منعقد کرده است ولی جای نگرانی اینجاست که تحویل گرفتن این واکسن‌ها با مشکلاتی مواجه شده به مانند آنچه که در هند روی داد و واکسن خریداری شده توسط دادستانی این کشور توقیف شد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت به فکر تولید واکسن داخلی است کما اینکه واکسنی هم با همکاری انستیتو پاستور با کشور کوبا تولید شده که در مرحله فاز سوم تزریق بالینی خود قرار دارد، ادامه داد: این واکسن بعد از طی مرحله کارآزمایی، نخستین واکسنی خواهد بود که تولید و با به نتیجه رسیدن واکسن برکت بخش زیادی از نیاز کشور به واکسن تامین خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش زنجان رئیس جمهور آزمون معاون رئیس جمهور جمشید انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب، روز جمعه(۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

دکترمهدی بازمانده امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۱۷ هزار و ۳۱۷ داوطلب زن و ۳۸۵۲ داوطلب مرد در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون به منظور استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در استان کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: با توجه به بعد مسافت داوطلبان تا مرکز استان و در راستای ارائه خدمات مناسب‌ تر، این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، بم، جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۷۸۶۲ نفر در مرکز استان کرمان، ۳۹۳۲ نفر داوطلب در شهرستان جیرفت، ۸۶۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب، ۱۶۳۶ نفر در کهنوج، ۱۷۹۵ نفر در زرند، ۲۳۰۰ نفر در شهرستان بم و ۲۷۶۰ نفر داوطلب در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

بازمانده بیان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمان با بیش از ۲۱ هزار داوطلب جزء یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبان از روز گذشته می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از پایگاه hrtc.ir  مرکز آزمون جهاددانشگاهی بگیرند، افزود: باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز شهرستان‌های برگزارکننده آزمون در استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند