Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که نیازمند اهتمام جدی برای تکمیل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، سجاد انوشیروانی در دیدار با  رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و فرماندار اردبیل با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی اظهار داشت: در حال حاضر 30 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که از این تعداد 18 پروژه مربوط به اردبیل است که انتظار می رود با حمایت مسئولان این پروژه‌ها تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سال گذشته با حمایت استاندار و وزیر ورزش توانستیم هزینه‌ها را به صفر برسانیم و تمام بدهی‌های هیئت‌های ورزشی پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در شهرستان اردبیل نیز پروژه‌های مهم از جمله اسکیت منطقه نیایش، بازسازی استادیوم تختی و خانه وزنه‌برداری وجود دارد که نیازمند اهتمام جدی است.

انوشیروانی تصریح کرد: انتظار می‌رود با حمایت ویژه بتوانیم چمن، سالن طبقاتی، جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی اردبیل را بازسازی کنیم که این امر نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

قالیباف: هزینه کردن در ورزش پول دور ریختن نیستدبیر خطاب به قالیباف: بودجه کشتی را به 1401 موکول نکنید/ چانه ورزش کوچک گرفته‌اندنبود سالن، دغدغه اصلی هاکی‌کاران ایلامی/ مسئولان به توسعه زیرساخت‌های ورزشی توجه کنند

فرماندار اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: از اولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل توسعه ورزش‌ و اجرای پروژه‌های ورزشی است که در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کنیم که از اعتبارات شهرستان به این حوزه اختصاص دهیم.

امامی‌یگانه بیان کرد: اتمام پروژه های ورزشی در شهرستان اردبیل برای ما حائز اهمیت است که در این زمینه باید از اعتبارات ملی و استانی استفاد کنیم و  نیازمند حمایت همه جانبه هستیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: انتظار داریم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار تمامی این پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به اتمام برسد.

انتهای‌پیام/131/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه تمام ورزشی شهرستان اردبیل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در بازدید از قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در زمان حاضر در آذربایجان شرقی در دست اجراست.، گفت: این استان، استانی پهناور و مهمی بوده و جمعیت قابل توجه و دسترسی‌های ترانزیتی دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین محورهای این استان، آزادراه تبریز- ارومیه است که سال‌های سال در قطعات مختلف در حال کار بوده و گاه تغییر سرمایه گذار را شاهد بودیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۲ کیلومتر از قطعه ۶ این آزادراه عملیاتی شده است، گفت: ۱۶ کیلومتر باقی مانده، برنامه ریزی شده تا با تزریق مالی از روش‌های مختلف شامل توزیع قیر، ردیف بودجه، ماده ۵۶ مصوب و کمک‌های بانکی در ۲ ماه آینده اجرایی شود.

وی همچنین گفت: استفاده از ظرفیت مولدسازی برای این پروژه جمع بندی و مقرر شده است تا سازمان ملی مسکن به عنوان مشارکت و با عنوان آورده دولتی به این پروژه کمک کند.

بذرپاش امسال را سال اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام قرار داده‌ایم، افزود: پروژه مراغه- هشترود نیز که یک قطعه ۲۹ کیلومتری است در مراحل پایانی بوده و نیاز به تزریق مالی دارد که در چند ماه آینده تأمین مالی خوبی خواهد شد.

وی گفت: محور تبریز-صوفیان از جمله محورهای ترانزیتی بوده و مرز بازرگان به عنوان یکی از مرزهای پرتردد ما با ترکیه است که سهم بالایی در ترانزیت دارد بنابراین نیازمند کار سریع‌تر با تزریق مالی است که در این راستا در ۲ یا سه ماه آینده محور رفت آن تکمیل شده و محور برگشت نیز تا هفته دولت آماده می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت سیزدهم، عزم جدی برای رفع گره‌های اصلی محورهای ارتباطی وجود دارد، گفت: حضور بنده در اینجا و همکاران استانی و ملی و مدیران استانی برای رفع گره‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مناطق حاشیه نشین با اشاره به بازدید دیروز رئیس جمهور از مناطق حاشیه نشین تهران گفت: یکی از راهکارها بسته پیشنهادی ۱۹ بندی است که به شهردارهای کشور ابلاغ شده و در مورد تسریع صدور پروانه برای بافت‌های فرسوده است.

کد خبر 6088927

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل