Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تعداد 540 سری جهیزیه به نوعروسان و 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مراسم اهدای جهیزیه نوعرسان به صورت نمادین با حضور نماینده ولی فقیه ، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در سالن ثارالله سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به برکت نفس قدسی رهبری حکیم که دستور فرمودند در سراسر کشور رزمایش همدلی و مواسات شکل بگیرد و کمک های مردم و خیران در مسیر کمک به خانواده های نیازمند وآسیب دیدگان از کرونا سوق داده شود جوانان مومن، متدین و انقلابی هرمزگان آستین همت را بالا زدند که به همین واسطه برکات زیادی حاصل شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: برای ما مسئولان که این حرکت را شروع کردیم قابل تصور نبود که بتوانیم در این حد کمک های مومنانه مردم و خیران را جمع آوری کنیم و بخشی از آلام و مشکلات خانواده های نیازمند را مرتفع نماییم.

عبادی زاده گفت: امروز شاهد حرکت خوبی هستیم و از سپاه امام سجاد(ع)، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان که این کمک ها را آماده کردند تا در روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بتوانیم دل ها و قلب هایی برای زندگی بهتر شاد و خوشحال نمایند تشکر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همت مومنانه مردم در کمک به نیازمندان هیچ گاه پایان نمی پذیرد در آینده نیز کار استمرار پیدا خواهد کردتا بتوانیم در هر شرایطی کمک های مومنانه را بدست نیازمندان برسانیم.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گفت: امروز این افتخار داریم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تعداد 540 سری جهیزیه ویژه نوعرسان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان را تقدیم زوج های جوان داشته باشیم.

تراهی هدف اهدای جهیزیه را نهادینه کردن ازدواج آسان و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند عنوان کرد و افزود: برای تهیه این تعداد سری جهیزیه بالغ بر 9 میلیارد و 180 میلیون تومان هزینه شده است که شامل دو هزار و 700 قلم از لوازم اساسی زندگی از طرف مقام معظم رهبری تقدیم نیازمندان استان هرمزگان داشته باشیم.

این مقام مسئول یادآور شد: یکی از اقدامات کمیته امداد در قرارگاه مواسات و همدلی در بحث کمک های مومنانه از جمله توزیع سبدهای معیشتی، اهدای جهیزیه و لوازم ضروری منزل به نیازمندان است که در سال جاری به الحمدالله بتوانیم پیروفرمایشات نورانی مقام معظم رهبری در خدمت زوج های جوان و خانواده های تحت حمایت این نهاد باشیم.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم گفت: توفیق داشتیم ۱۳ مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در سال ۹۹ با پیام روح بخش مقام معظم رهبری به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افزود: تهیه بیش از ۴۵۵ هزار بسته معیشتی اقدام ارزشمندی بود که الحمدالله با همت کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سپاه پاسداران و جمعی از خیرین بزرگوار صورت پذیرفت.

سالاری ادامه داد: در زمان شروع بنای این رزمایش شاید فکر نمی کردیم ۱۳ مرحله از کمک ها را جمع آوری کنیم اما به لطف خداوند متعال امروز چهاردهمین مرحله با بیش از ۳۰هزار بسته معیشتی در میلاد امام حسن مجتبی(ع) تقدیم خانواده های نیازمند گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد سیریک امام حسن مجتبى بسته معیشتی میلاد امام حسن مجتبی هزار بسته معیشتی سپاه امام سجاد ع کمک های مومنانه استان هرمزگان کمیته امداد سری جهیزیه تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر همزمان با روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج به تشریح عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به این قشر از نیازمندان تحت حمایت پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۱۳ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت هستند که از خدماتی مانند کمک هزینه‌های فرانشیز، خدمات ویژه درمان و هزینه نگهداری از بیماران بستری در منزل همچنین تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دسته از بیماران به مدت طولانی و گاهی تمام عمر بیماری و فشار روحی سنگینی را متحمل می‌شوند، ادامه داد: سال گذشته در حمایت از این بیماران نیازمند بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده و به طور خاص برای تأمین و اهدای ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز به مددجویان بیمار نیز اعتباری به ارزش ۴۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به بهره مندی این بیماران از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، افزود: سال گذشته بیماران تحت حمایت به این صندوق معرفی و از خدماتی که بیمه پایه و تکمیلی پوشش نمی‌دهد به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند شدند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای کاهش بخشی از آلام این نیازمندان بیمار اشاره کرد و گفت: به جز ظرفیت‌هایی که دولت در سازمان‌های بیمه گر برای کمک به این بیماران گذاشته است، این نهاد به همراه شورای عالی بیمه، فرانشیز بستری مددجویان کمیته امداد را با نظام ارجاع رایگان و خدمات دارو، لوازم مصرفی سهم بیمار را در مراکز دولتی برای کلیه افراد تحت حمایت در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرده است همچنین این گروه از نیازمندان از مزایای وام کارگشایی امداد تا ۵۰ میلیون تومان نیز مطابق ضوابط بهره مند می‌شوند.

کد خبر 6099369

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی