Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@03:43:38 GMT

سالمندان بیشتر در معرض ابتلا کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۷۵۹

زالی گفت: ۵۴ درصد بستری‌ها در بیمارستان‌ها مربوط به گروه سنی ۵۵ سال به بالا بوده است. ناطقان: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: آمار استان تهران همچنان صعودی است، به صورتی که می توان گفت در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی از میزان بستری های پایتخت ثبت شده و هزار و ۸۲۰ بیماری جدید بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۳۰ بیمار از بیمارستان های تهران ترخیص شده اند و کماکان تعداد بستری جدید ما از موارد ترخیصی فزونی یافته است لذا این مورد می تواند نشان دهنده بالا بودن سطح اشباع بیمارستانی ها باشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: متاسفانه همچنان تعداد مراجعان سرپایی ما بر روی عدد ۱۵ هزار نفر در روز است و در هفته اخیر در گروه سنی ۳۰ تا ۷۰ سال شاهد افزایش آمار مبتلایان بوده ایم که یکی از ارکان اصلی این ابتلا را می توان در الگوی ابتلای خانوادگی دانست.
لغو طرح ترافیک باعث رشد ازدحام در پایتخت شده است

زالی از کاهش مراجعه کودکان زیر ۱۰ سال در هفته گذشته خبرداد و گفت: متاسفانه ۸۵ درصد مرگ و میر استان تهران در طول هفته اخیر مربوط به گروه های بالای ۵۵ سال بوده و همچنین ۵۴ درصد بستریها نیز مربوط به همان گروه سنی ۵۵ سال به بالا بوده است این یعنی کماکان بالاترین میزان بستری و مرگ و میر ما مربوط به رده میان سالی و کهنسالی است .

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در ادامه افزود: علیرغم لغو طرح ترافیک در تهران ، استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر نشده است به صورتی که ۶۵۰ هزار نفر از مترو  و ۲۵۰ هزار نفر از سیستم اتوبوسرانی استفاده کرده اند.

او تصریح کرد: به شدت تهران شلوغ است و علیرغم انتظار ما لغو طرح ترافیک باعث ازدحام بیش از اندازه در شهر شده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سالمندان ، ابتلا ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سالمندان ابتلا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

سایت شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • چه مردانی بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری