Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:33:16 GMT

سایه کرامت حسنی بر سر نیازمندان ماهشهری

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۷۸۹

سایه کرامت حسنی بر سر نیازمندان ماهشهری

باسم آلبوغبیش مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر اکرام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، خیرین موسسه برپایی رزمایشی با نام کرامت حسنی را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این رزمایش که با رمز یا حسن بن علی (ع) در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و مصادف با دهمین سالگرد تاسیس موسسه خیریه کریم آل طه (ع) برگزار شد، افزود: ۱۵۰ بسته ارزاق، ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، ۵۰۰ بسته هدیه گرگیعان، ۲۰۰ قاب عکس سردار شهید قاسم سلیمانی و یک هزار و ۲۰۰ عدد پیتزا به کودکان یتیم و خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

آلبوغبیش راه اندازی ایستگاه‌های نان صلواتی در اقصی نقاط شهرستان بندر ماهشهر، توزیع چندین تن پیاز و سیب زمینی به خانواده‌های بی بضاعت و اهدای یک سری جهیزیه به زوج نیازمند را حاصل این رزمایش ۲ روزه عنوان کرد و اظهار داشت: برای فعالیت‌ها و اقدامات مذکور مبلغ ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندرماهشهر ضمن تقدیر از همراهی خیرین و نیکوکاران در برگزاری رزمایش کرامت حسنی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، موادغذایی و غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمکهای مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ