Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف روحانی گفت: نماهنگ «قصه صلح» به عنوان اولین نماهنگ سیاسی کشور با داستان صلح امام حسن مجتبی(ع) بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی شریف روحانی، سرپرست گروه سرود نماهنگ «قصه صلح» در گفت‌وگو با صبح توس، اظها کرد: این نماهنگ به عنوان اولین نماهنگ سیاسی کشور، داستان صلح امام حسن مجتبی(ع) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی یکسال اخیر از سوی مسئول دولت فعلی سیره امام حسن(ع) به عنوان الگوی فعالیت های سیاسی اعلام گردیده بود که موجب موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب نیز شد.

سرپرست گروه سرود نماهنگ «قصه صلح» گفت: از صلح امام حسن(ع) برداشت های متفاوتی شده و از احادیث برداشت می‌شود که این صلح به علت کمبود یار و یاور در میدان های مختلف بوده ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی قوی هستیم و با این رویکرد ایده اولیه این نماهنگ شکل گرفت و سعی شد بر این موضوعات متمرکز شویم.

وی ضمن اشاره به صحنه های مبارزه و میز مذاکره در این نماهنگ افزود: بازیگران انتخاب شده از اعضای گروه سرود فداییان ولایت و بومی هستند.

شریف روحانی با بیان اینکه جای خالی تولیدات رسانه ای فرهنگی انقلابی که قابل فهم برای عموم باشد در رسانه ملی احساس می شود تصریح کرد: مانند اینگونه سرودهای سیاسی یک مورد به نام «آقازاده» در تهران تولید شده و اولین نماهنگ سرودی سیاسی کشور نیز در خراسان رضوی با موضوع داستان صلح امام حسن(ع) ساخته شده است.

وی ضمن تأکید بر ورود دستگاه های فرهنگی برای تهیه تولیدات فرهنگی انقلابی به منظور بصیرت افزایی آحاد مردم افزود: باید سیره سیاسی ائمه(ع) نیز به صورت رسانه‌ای برای مردم پرداخته و بررسی شود و از ابزار هنر در این زمینه بیشتر استفاده شود.

سرپرست گروه سرود نماهنگ «قصه صلح» خاطرنشان کرد: اکثر تولیداتی که حول محور ائمه اطهار(ع) شاهد هستیم به جنبه‌های فردی پرداخته لذا سعی کردیم با رویکردهای جدید معرفی سیره اجتماعی و سیاسی پیرامون سیره ائمه(ع) تولیدات رسانه‌ای متنوع داشته باشیم.

وی افزود: برای آینده نیز همزمان با ولادت امام موسی کاظم(ع) که می توان گفت اصلاً به سیره سیاسی و اجتماعی ایشان پرداخته نشده تولید نماهنگ سرود سیاسی در قالب داستان و هدفمند را با همکاری مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در نظر داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اولین نماهنگ صلح امام حسن سیاسی کشور گروه سرود رسانه ای قصه صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی